بریتانیایی های مهاجر: مهلت «افزایش» بازنشستگی دولتی بریتانیا تمدید شد

در اقدامی که به طور بالقوه می‌تواند صدها تبعه بریتانیایی مسن‌تر در بلژیک را تحت تأثیر قرار دهد، دولت بریتانیا ضرب‌الاجل «افزایش» مستمری دولتی بریتانیا را تمدید کرده است.

اخیراً اعلام شد که به افراد فرصت بیشتری داده می‌شود تا شکاف‌های سوابق بیمه ملی بریتانیا (NI) خود را پر کنند و به افزایش مبلغ دریافتی در مستمری دولتی بریتانیا کمک کنند.

مهلت داوطلبانه NI تا 31 ژوئیه 2023 تمدید خواهد شد. مهلت قبلی 5 آوریل بود.

این اقدام می‌تواند اتباع بریتانیایی را که در بلژیک زندگی می‌کنند، اما همچنان از حقوق بازنشستگی دولتی بریتانیا برخوردار هستند، تحت تأثیر قرار دهد.

تخمین زده می شود که 30000 انگلیسی در بلژیک زندگی و کار می کنند. تخمین زده می شود که بیش از 6000 نفر بین 50 تا 64 سال سن داشته باشند، گروه سنی که بیش از همه تحت تأثیر این اعلامیه قرار گرفته است.

این بدان معناست که هر کسی که از آوریل 2006 به بعد در سابقه NI خود شکاف داشته باشد اکنون زمان بیشتری برای تصمیم گیری در مورد پر کردن شکاف ها برای افزایش مستمری دولتی خود در بریتانیا دارد.

ویکتوریا اتکینز، وزیر مالی خزانه داری بریتانیا، گفت: «ما به اعضای نگران مردم گوش دادیم و عمل کردیم. ما می دانیم که حقوق بازنشستگی دولتی برای افراد بازنشسته چقدر مهم است، به همین دلیل است که به افراد فرصت بیشتری می دهیم تا شکاف های موجود در سوابق بیمه ملی خود را پر کنند تا به استحقاق خود کمک کنیم.

بریتانیایی‌های واجد شرایط که دارای سنوات ناقص در سوابق NI خود هستند، در تئوری، در صورت پرداخت داوطلبانه برای تکمیل سال‌های ناقص یا از دست رفته، می‌توانند از نظر مالی در دوران بازنشستگی خود وضعیت بهتری داشته باشند.

با این حال، HMRC در بریتانیا تأکید می‌کند که کمک‌های داوطلبانه همیشه مستمری دولتی را افزایش نمی‌دهد و مردم باید مطمئن شوند که قبل از پرداخت سود می‌برند.

اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت داوطلبانه NI در اینجا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *