“به دلیل عدم تمرکز در مستطیل خود بازی را باختیم”: واکنش ها پس از مچلن – شارلوا

زورگانه: “همه ما از عملکرد ما ناامید هستیم، برای هوادارانی که در تمام فصل از ما حمایت کردند. ما به اینجا آمدیم تا پیروز شویم، بازی خوبی انجام دادیم اما این بازی ها بر اساس جزئیات تعیین می شود. در نیمه دوم، ما تمرکزمان را از دست می دهیم، آنها گل می خورند. یک کرنر تعجب کردیم، توپ را در اختیار داریم، معمولاً هروه ما پاک می کند، او اشتباه می کند اما مهم نیست تمرکز نداریم، بازیکن را جلوی محوطه جریمه تنها می گذاریم ما باید این بازی را می بردیم، بازی کردیم. خوب در نیمه اول، در نیمه دوم دو موقعیت، دو پست داشتیم. این بازی های پلی آف است.”

هیمنز: “به مناسبت من، می‌خواهم دروازه‌بان را روی پای اشتباه بگیرم، چند سانتی‌متر دورتر بازی می‌شود. ما در بازگشت از رختکن این مسابقه را باختیم، نیمه دوم را خوب شروع نکردیم. اما شش بازی وجود دارد. ما باید ببینیم که خنت و گنک چه می کنند. ما مستحق سهم بودیم اما لحظات ضعیفی داشتیم که تفاوت را رقم زد.”

با این حال: “ما باید بازی را ببریم. رک و پوست کنده عملکرد خوبی داشتیم. ما دو یا سه موقعیت خوب در نیمه اول ایجاد کردیم، امکانات مچلن را محدود کردیم و بازی را به دلیل عدم تمرکز در مستطیل خود باختیم. گل به مچلن چند بار در طول فصل اتفاق می افتد که اینطور گل بخوری، حیف است این کار را اینجا انجام دهیم، حیف است از این فاصله دور گل بخوری، با این همه بازیکن جلوی دروازه اما باید قبول کن پس ما هنوز دو فرصت خیلی خیلی خوب بعد از آن داریم، با علی و دان. ما به اندازه کافی شانس داریم که بازی را ببریم. ما فراتر از آن چند دقیقه تمرکز در شروع نیمه دوم خیلی جدی بودیم. احساس نمی‌کنم مقابل تیمی بهتر شکست خورده‌ایم، حتی اگر آن‌ها بازیکنان برتری داشته باشند.»

واندربیست (سرمربی به جای ورانکن): “هر دو تیم لحظه به لحظه خود را داشتند. هر دو تیم باید برنده می شدند، امتیازات را در شروع پلی آف از دست می دادند، این مهلک است. گفتن آن کلیشه ای است، اما در مورد جزئیات تصمیم گرفته شد. آیا می‌توانیم در خنت پیروز شویم؟ .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *