بولتن در 60 سالگی: دی لاکهارت، هماهنگ کننده آگهی های شغلی، از حرفه ای متنوع لذت می برد

هرگز لحظه ای کسل کننده در بولتن وجود نداشت! زمانی که مسئول آگهی‌های شغلی بودم، انتشار آگهی‌های استخدامی را جستجو و هماهنگ می‌کردم. علاوه بر این که از همکاری با تیم تبلیغاتی فشرده مجله و به طور غیرمستقیم با تیم تحریریه لذت بردم، از طریق رویدادهای شبکه ای که توسط اتاق بازرگانی آمریکا ترتیب داده شده بود، با افراد جالب زیادی آشنا شدم.

کار در بخش مشاغل یک تجربه رشد شگفت انگیز برای من بود. پس از دریافت دستورالعمل‌های اولیه، به من این آزادی داده شد که زمان و کارم را آنطور که می‌دانم سازماندهی کنم. من باید اطمینان حاصل می کردم که تعداد صفحات اختصاص داده شده هر هفته پر می شود، و اغلب – به ناامیدی همکاران تحریریه من – صفحاتی را از آنها می گیرم تا درخواست های آگهی در آخرین لحظه را برآورده سازم.

در این مدت ما تحت تاثیر تبلیغات اینترنتی قرار گرفتیم. ما یک سرویس آنلاین رایگان ارائه کردیم، اما مشتریان تمایلی به صرف وقت برای دریافت تبلیغات آنلاین خود نداشتند. بنابراین، برای به دست آوردن توپ و ایجاد دید برای تبلیغات آنها، من ابتکار عمل را به کار گرفتم تا آنها را به صورت آنلاین برای آنها قرار دهم.

آرشیو بولتن

همه ما در سازماندهی رویدادها، از جمله نمایشگاه سالانه استقبال، مشارکت داشتیم. این یک ابتکار عالی بود که نشان داد هماهنگ کردن آگهی‌های شغلی تنها کارت مهارتی نیست که در آستین داشتم. این به من این فرصت را داد تا مهارت‌های مصاحبه‌ام را عملی کنم، از غرفه‌ای به غرفه دیگر می‌رفتم و از غرفه‌داران نظرشان را درباره رویداد می‌پرسیدم و سپس به سرعت خدمات خود را در چند کلمه در طول برنامه سرگرمی ارائه می‌دادم. من همچنین به عنوان DeeDee the Clown در حالت ناشناس حضور داشتم! من به معنای واقعی کلمه لبخند و همچنین پروانه ها، مرد عنکبوتی، بتمن و شاهزاده خانم ها را در طول سال ها روی صدها چهره کوچک نقاشی کردم.

پس از 11 سال در بولتن، دی لاکهارت (تصویر بالا در یک جشن کریسمس بولتن با همکار گی کاوانا) مهارت های تخصصی خود را در موقعیت های مختلف مدیریت و منابع انسانی در بروکسل قرار داد. او در حال حاضر آاداری و جسازمانی آدستیار دفتر یک نروژی در لوکزامبورگ پبه هم زدن هکیفیت firm، اما به زودی کمک خواهد کرد لوکزامبورگ تییک خانواده متعلق به fمالی سشرکت خدمات.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *