بون و واناش بلژیکی ها را که در حالت ادغام جوانان بودند نجات دادند

رقابت‌های لیگ حرفه‌ای برای قهرمانان المپیکی که تنها سه بازی از هفت بازی خود را برده‌اند، مانند یک راهپیمایی طولانی پیروزی به نظر نمی‌رسد. به‌احتمال‌زیاد به اشتراک گذاشتن امتیاز در برابر اسپانیا باعث ایجاد وحشت در رده‌های بلژیکی نمی‌شود. میشل ون دن هوول انتخاب کرده بود که سه بازیکن تازه کار را وارد نبرد کند: هاینو، اونانا و ون دسل بدون اینکه فراموش کند که ون اوست، ویلمز و گیسلین کم‌تجربه هستند. تنها ده قهرمان المپیک در آنتورپ در زمین مسابقه حضور داشتند. ده مدیر اجرایی به مدت 45 دقیقه از سرزنش مصون نبودند. قرمزها هنوز نتوانسته‌اند اتوماسیون کافی ایجاد کنند تا تیمی مانند اسپانیا را که قبلاً در ریتم لیگ حرفه‌ای قرار داشت با پنجمین بازی خود در هفت روز گذشته دور بزنند.

Tanguy Cosyns تحلیل می کند: “ادغام جوانان یک عامل مهم در مسابقه بود”. ما در شروع بازی بهترین برنامه را نداشتیم. سپس بهتر وارد بازی شدیم.»

شیر سرخ نگران نیست. بهتر است، او از ورود چهره های جدید خوشحال می شود. «نه، وضعیت نگران کننده نیست. او عادی است. آنها در اوایل گروهی که به عنوان بسته شناخته شده بود راه اندازی شدند. ما مجبور بودیم خود را وفق دهیم.»

قبل از استراحت، Vanasch با پست خود در کامپیوتر و توسط Dohmen در خط دوباره در کامپیوتر نجات یافت. بهترین دروازه بان جهان چهار بار محکم بوده است. بلژیکی ها همگام با حریف خود که آزادی غیرمعمولی در سه کوارتر اول دریافت کرده بود، پیش نرفتند.

در کوارتر سوم، شیرهای سرخ در حالی که حروف نامشان برعکس شده بود (بونو به جای بون، دهمون به جای دومن یا آنونا به جای اونانا) به میدان بازگشتند. فدراسیون به دنبال افزایش آگاهی در مورد اثرات الکل با شریک خود Carslberg بود.

بر روی زمین، میرالز با تغییر دادن کامپیوتر چهارم، جو را خنک کرد. دومن با انحراف (1-2) پاسخ داد. اما، دوباره روی کامپیوتر، ایگلسیاس چوب کنار خواب وناش را منحرف کرد (1-3). بون با زدن دو گل به تساوی رسید. قرمزها بیش از حد هیجان زده بودند و در 10 دقیقه آخر شعله ور شدند. در شوت اوت، واناش تفاوت را ایجاد کرد.

آینده از طریق چنین مسابقه ای می گذرد که در آن شما باید خون تازه ای وارد کنید تا پس از المپیک پاریس در سال 2024 مسئولیت را در اختیار بگیرید. آرنو ون دسل قبلاً یک ژست رهبری نشان می داد که هم تیمی هایش را جا می دهد. هاینو که به دنبال زدن هر چه بیشتر توپ بود، پس از استراحت آزادتر بازی کرد. اونانا مثل همیشه در حال تقلا بود.

فایل مسابقه:

بلژیک: Vanasch; Stockbroekx، Boccard، de Sloover، Van Oost; دنایر، وگنز، گوگنارد; کوسینز، بون، از کرپل; سپس Dohmen، Ghislain، Van Dessel، Onana، Willems، Hainaut.

اسپانیا: آد. رافی، آلونسو، گیسپرت، گونزالس، ایگلسیاس، تارس، میرالس، بوناستره، منینی، رودریگز، آن.

داوران: MM C. Blasch (G) و D. Barstow (Eng).

اهداف : 16 رین (0-1)، میرالس 39 در رایانه (0-2)، 40مین Dohmen (1-2)، 41th Iglesias (1-3)، بون 48 (2-3)، بون 56 (3-3).

ضربات تیراندازی: بوکارد (1-0)، گیسپرت (1-1)، دی اسلوور (2-1)، منینی (2-1)، گوگنارد از طریق استروک بون (3-1)، میرالس (3-2)، وگنز (3- 2)، رین (3-2)، کوسینز (3-2)، کلپس (3-2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *