به لطف مهماندار که نقش ماما را بازی می کند، زنی موفق به زایمان در هواپیما شد.

یکی از مسافران پرواز دنور-اورلاندو، شاکریا مارتین، زایمان غیرعادی داشت. در حالی که او پس از بلند شدن سریع به خواب رفته بود، مادر آینده با درد شدید و انقباضات از خواب بیدار شد.

اولین فکری که به ذهنم خطور کرد این بود که الان این اتفاق نمی تواند بیفتد. فکر کردم، “ممکن نیست، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانم این بچه را در این هواپیما به دنیا بیاورم”. شاکریا به USA Today گفت. با این حال، باید با واقعیت ها روبرو شد، فرزند آینده او به زودی به دنیا می آمد.

یک مهماندار، دایانا ژیرالدو، پس از آن همه چیز را به دست خود گرفت تا به شاکریا اطمینان دهد. “من این زن جوان را دیدم، او ترسیده بود. او ناراحت بود. فقط باید مطمئن می شدم که در کنارش هستم.”مهماندار شهادت داد که تمام خدمه بر خونسردی اش تاکید کردند.

کاپیتان او، کریس نای، رفتار او را مثال زدنی توصیف کرد. “دیانا مایل بیشتری را پس از پایان پرواز طی کرد تا بازگشت ما به اورلاندو را هماهنگ کند. تمام خدمه واقعاً کار بزرگی انجام دادند. من دستورات و وظایف خلبانی را به کمک خلبانم منتقل کردم در حالی که من مسیر انحراف پرواز را هماهنگ می کردم. […] خوشحال شدم که دیدم همه با هم کار می کنند تا نوزادی را با موفقیت در هواپیما به دنیا بیاورند.” او در بیانیه ای گفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *