بوکس: تایسون فیوری شکست ناپذیری و کمربند سنگین وزن WBC خود را حفظ کرد

یک آپرکات از جای دیگر و K.-O. : تایسون فیوری روز شنبه در لندن دیلیان وایت را به باد انتقاد گرفت تا شکست ناپذیری و کمربند سنگین وزن WBC خود را حفظ کند، توسط K.-O. در راند ششم، پس از مبارزه ای که به عنوان آخرین کارنامه “جیپسی کینگ” معرفی شد.

فیوری 33 ساله، محبوب بزرگ این مبارزه، در هفته های اخیر تکرار کرده است که پس از این درگیری بازنشسته خواهد شد. اما اغلب، اظهارات انگلیسی ها، شخصیتی عجیب و غریب و غریب، باید با موچین گرفته شود. به هر حال، روز شنبه، غول 2.06 متری 90000 تماشاگر در ومبلی را برق انداخت و شکست ناپذیری خود را به 33 مبارزه (یک تساوی) رساند.

معبد فوتبال انگلیس صحنه یک لحظه بزرگ بوکس بود، اولین مبارزه فیوری در کشورش از سال 2018 و همچنین اولین مبارزه او پس از پایان سه گانه رقص در برابر دیونتای وایلدر آمریکایی، که یکی از زیباترین صفحات در تاریخ باقی خواهد ماند. تاریخ هنر اصیل

طبق معمول آسوده — او با شلوار زیرش فرود آمد تا شریک اسپارینگ را تشویق کند که اوایل شب در حال مبارزه بود — تایسون فیوری در ساعت 11:00 شب در یک فضای کلوپ شبانه وارد شد. یک روز پس از وزن کشی شگفت انگیز جشن بین دو رقیب، او با آهنگ “American Pie” وارد رینگ شد که با هزاران تلفن همراه روشن شده بود، آهنگ کالت او که در کلیپی توسط دان مک لین، مترجم اصلی او خوانده شده بود.

در مقابل، دیلیان وایت، 34 ساله و شریک سابق اسپارینگ فیوری، محکم وارد مبارزه شد. اما بریتانیایی جامائیکایی الاصل که با بوکس از بزهکاری نجات یافت و از طریق کیک بوکسینگ و MMA گذشت، پس از آن به سختی توانست خود را آزاد کند.

در یک رویارویی متلاطم، فیوری به تدریج رقیب خود را با بوکس هوشمندانه اگر نگوییم پر زرق و برق فرسوده کرد. اما یک آپرکات فوق العاده قدرتمند سرانجام وایت را در پایان راند ششم تحت تاثیر قرار داد. رقیب قبل از اینکه در آغوش داوری که مبارزه را خاتمه داد، تلوتلو بخورد، از جایش بلند شد.

تایسون فیوری، فوق ستاره بوکس جهان که مراحل بسیار تاریکی بین افسردگی، افکار خودکشی و تعلیق به دلیل دوپینگ را پشت سر گذاشت، معتقد است که چیزی برای اثبات ندارد و این مبارزه آخرین مبارزه او بوده است.

اکنون قصد دارد “در ساحل تنبلی کنید، پینا کولادا بنوشید، با فراری رانندگی کنید و در یک قایق زندگی کنید”. همه به لطف 150 میلیون دلار در حساب بانکی او.

اما باور طرفداران بوکس سخت است که “پادشاه کولی ها” می تواند قبل از مبارزه با آنتونی جاشوا یا اولکساندر اوسیک اوکراینی، رینگ ها را ترک کند تا متحد کردن تمام کمربندهای جهان را هدف قرار دهد.

بازنگری زیباترین لحظات دوران حرفه ای او درست قبل از ورودش روی صفحه نمایش استادیوم پخش شد و اظهاراتش همچنان هوای احترام می بخشید.

“من به مردم انگلیس یک دعوا در ومبلی بدهکار بودم. اکنون تمام شده است. فکر می کنم این پرده پایانی برای پادشاه کولی است. و چه راهی برای رفتن!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *