ملاقات بین پاری سن ژرمن و قبیله امباپه برای تمدید: “هنوز در حال بررسی است

لئوناردو در میکروفن کانال + دکاله اعتراف کرد: “بله، بحث هایی در دوحه وجود دارد، ما ملاقات می کنیم.”

او هنوز در یک لحظه تفکر است، فکر می‌کنم او در حال فکر کردن است. فکر می‌کنم احتمال ماندن او وجود دارد. خوب، قرارداد به پایان می‌رسد، احتمال جدایی او وجود دارد، اما فکر می‌کنم او واقعاً در حال حاضر است. یک بازتاب»، رهبر اصرار کرد.

قبیله امباپه سفر خود به قطر، کشور صاحبان پاری سن ژرمن را پنهان نکرده است که توسط برادر کوچک کیکی، ایتان (15 ساله)، که خود بازیکن باشگاه پاریسی در رده های جوانان است، در شبکه های اجتماعی فاش شده است.

تک تایی؟

مادر فیض لماری، بهترین گلزن لیگ 1 نیز به گفته مطبوعات در دوحه حضور داشت، در حالی که ناصر الخلیفی، رئیس جمهور این کشور برای ایام ماه رمضان در قطر به سر می برد.

با فتح L1، توجه PSG اکنون به بازسازی ورزشی باشگاه برای فصل آینده معطوف شده است، با ترس از دست دادن امباپه که در سال 2017 با قیمت 180 میلیون یورو خریداری شد، یعنی در آن زمان دومین نقل و انتقالات پرفروش تاریخ.

رسانه های اسپانیایی به پیشنهاد بیش از حد خانواده امباپه برای پاداش امضا اشاره کرده اند که توسط اطرافیان این بازیکن تکذیب شده است.

در مقابل، روزنامه آلمانی بیلد به وجود پیش قراردادی اشاره کرد که قرار بود بین رئال مادرید و نمایندگان قهرمان جهان امضا شود.

تنها چیزی که باقی می ماند این است که توافقنامه حقوق تصویر بازیکن را اصلاح کنیم، که “کاخ سفید” فقط به طور استثنایی با ستاره های خود، مانند کریستیانو رونالدو در گذشته، به اشتراک می گذارد.

مشاورانش توضیح دادند که قبیله امباپه با تحریم کیلیان در یک جلسه بازاریابی در تیم فرانسه، تیزبینی خود را در این مسائل نشان داده است تا “خطوط را جابجا کند”، مشاورانش توضیح دادند و به وضوح بخش ستاره را متمایز کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *