تابلوی کنار جاده در جلوگیری از دفع مدفوع کنار جاده موفق است

ژان ماری فورز از Zillebeke علامت هشدار را در کنار بخشی از جنگل خود که در مجاورت تبادل Zonnebeke در A19 قرار دارد قرار داد. او امیدوار است که مردم را از استفاده از جنگل خود به عنوان یک رفاه عمومی باز دارد. متن روی تابلو به این صورت ترجمه می شود: “50 سنت برای یک پیس، برای یک مزخرف نیز.” با کاغذ 1 یورو. احتیاط کنید خانم توالت از شما فیلم گرفته است».

آقای Forrez به VRT Radio 2 گفت که “البته با کاغذ گران تر است. یک تکه کاغذ در چوب من برای محیط زیست خوب نیست”.

وی افزود: “روی تابلو هم می گوید که از ادرار کردن در ملاء عام فیلم گرفته می شود، اما این البته درست نیست. من قرار نیست دوربینی برای تماشای مردم نصب کنم.”

ژان ماری فورز در دهه 1980 قطعه جنگلی را در Zillebeke در نزدیکی ایپر خریداری کرد. در سال های اخیر بحث استفاده مردم از آن به عنوان توالت از کنترل خارج شده است. “هر روز بین 10 تا 20 قطعه فضولات اضافی وجود دارد. وقتی مردم از بزرگراه می آیند اولین چیزی که می بینند جنگل من است. آنها از فرصت استفاده می کنند و به سرعت خود را در آنجا تسکین می دهند. فکر می کنم افرادی هم هستند که می آیند تا ببرند. هر روز یک زباله دانی آنجاست».

شش ماه پیش، آقای فورز تصمیم گرفت عمل کند و علامت را نصب کرد. اما آیا تاثیری داشته است؟ باور نکردنی است، اما کار می کند! از آن زمان به بعد مقدار فضولات کاهش یافته است. حتی در کوزه ام پول پیدا کردم. متأسفانه اینطور نیست که دیگر مدفوع نباشد. بسیاری از فرانسوی ها از اینجا عبور می کنند و علامت را نمی فهمند. علاوه بر این، افرادی نیز هستند که از انجام کسب و کار خود در فضای باز لذت می برند. ظاهراً این به آنها احساس رهایی بخشی می دهد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *