زندگی اجتماعی: باشگاه زنان آمریکایی بروکسل فصل جدیدی را در تاریخ طولانی خود پذیرفته است

باشگاه زنان آمریکایی بروکسل ASBL (AWCB) یک باشگاه اجتماعی و بشردوستانه برای آمریکایی ها و مهاجران از همه ملیت ها در منطقه بروکسل است. اکنون پس از فروش پایگاه طولانی مدت خود در سینت-جنسیوس-رود در سال 2021، زندگی بدون باشگاه را در آغوش گرفته است. جان آلن، رئیس فعلی AWCB (تصویر بالا، سمت چپ)، یک شهروند ایالات متحده و بلژیک، به بولتن می گوید که چگونه باشگاه به تکامل خود ادامه می دهد تا نیازهای یک پایگاه عضویت در حال رشد و متنوع را برآورده کند و در عین حال فعالیت های جمع آوری کمک های مالی زیادی را برای خیریه های محلی و بین المللی انجام می دهد.

ریشه باشگاه چیست؟

این باشگاه در سال 1949 توسط گروهی از زنان مهاجر آمریکایی که می خواستند یک جامعه محلی برای حمایت اجتماعی و بشردوستی ایجاد کنند، تأسیس شد. آنها تا سال 1970 قبل از خرید یک باشگاه در سینت-جنسیوس-رود، امکاناتی را اجاره کردند که شامل رستوران، کتابخانه، بوتیک هدیه و مرکز مراقبت روزانه بود. تعداد اعضا به بیش از 1000 افزایش یافت. این کلوپ دارای تاریخچه ای غنی است و میزبان مهمانان برجسته زیادی مانند خانم های اول مامی آیزنهاور و باربارا بوش بوده است.تصویر بالا، وسط سمت راستو همچنین ملکه فابیولا (تصویر زیر)، پرنسس پائولا و سفرای ایالات متحده و دیگر مقامات بلندپایه.

AWCB ملکه فابیولا

حدود 10 سال پیش، بسیاری از شرکت‌های چندملیتی شروع به انتقال مقر خود به سایر مکان‌های اروپایی کردند و جمعیت مهاجران در بروکسل به حدی کاهش یافت که کلوپ سخت و غیرعملی شد. از این رو تصمیم به فروش خانه باشگاه و تمرکز بر فعالیت های اصلی ما در سازماندهی رویدادهای اجتماعی و برنامه های خیریه گرفته شد.

امروز، این باشگاه بیش از 140 عضو دارد و مفتخر است که دارای اعضای متنوعی از ده ها ملیت مختلف ساکن در سرتاسر بلژیک (و سراسر جهان) است که در تمایل خود برای به اشتراک گذاشتن روح آمریکایی و ارزش های فراگیر که هنوز در قلب این کشور قرار دارد، متحد هستند. باشگاه. در سال 2021، AWCB به یک جامعه مجازی جهش کرد و مجموعه گسترده ای از رویدادهای اجتماعی در مکان های معتبر و تاریخی در اطراف بروکسل و اطراف آن، و همچنین در خانه های اعضا و به صورت آنلاین برگزار می شود.

AWCB Bastogne نوامبر 2021

عضویت خود را توضیح دهید؟

با توجه به نام ما ممکن است تعجب آور به نظر برسد که نه تنها غیر آمریکایی، بلکه اعضای مرد نیز داریم. ما همیشه چندفرهنگی بوده‌ایم، اما تعداد اعضا در چند سال گذشته گسترش یافته و شامل مردان علاقه‌مند به شرکت در رویدادها و فعالیت‌های ما می‌شود. فراتر از جنسیت، ما خوش شانس هستیم که عضوی التقاطی و چندفرهنگی داریم که تعدادی از آنها دارای اقامت دائم یا تابعیت بلژیک هستند. دیگران برای چند سال زمانی که آنها یا شریکشان در بلژیک کار می کنند، به آن ملحق می شوند. ما فقط از اعضا می خواهیم که انگلیسی صحبت کنند تا یک زبان مشترک و متحد کننده برای فعالیت های باشگاه داشته باشیم.

بسیاری از اعضا در طیف وسیعی از بخش‌های تجاری و دولتی، هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی، در دنیای آکادمیک، حرفه پزشکی، بخش بشردوستانه، خدمات عمومی و نظامی کار می‌کنند یا سوابق دارند. برخی از آنها والدین جدید، بازنشستگان، کارگران تمام وقت یا پاره وقت، کارآفرینان و/یا همسران بعدی هستند. این ترکیب غنی از پیشینه‌ها و دیدگاه‌های متنوع به این معنی است که وقتی در رویدادهای باشگاهی شرکت می‌کنید، این فرصت را دارید که با بسیاری از افراد بین‌المللی و بین‌المللی که به خوبی سفر کرده‌اند، معاشرت کنید که ممکن است به طور معمول روزانه با آنها ملاقات نکنید.

چه نوع فعالیت هایی را اجرا می کنید؟

عضویت به افراد اجازه می دهد تا فوراً با گروه بزرگی از مهاجران و افراد محلی که به عنوان یک جامعه حمایت کننده برای کسانی که برای اولین بار در بلژیک اقامت می کنند، مرتبط شوند. هنگامی که به دنبال پزشک، حسابدار، مدرسه یا حتی جایی برای خرید بهترین بوقلمون برای روز شکرگزاری هستید، همیشه کسی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند یا در جهت درست راهنمایی کند.

AWCB

با توجه به اعضای متنوع ما، ما طیف گسترده ای از رویدادها و فعالیت های سرگرم کننده، اجتماعی و فرهنگی را ارائه می دهیم که فرصت های ماهانه برای دوست یابی و کشف یا کشف مجدد بلژیک را ارائه می دهد: بازدید از گالری هنری و موزه، کلوپ مطالعه، خرید، بازدیدهای تاریخی، پیاده روی در جنگل و شهر، دویدن، کلاس های آشپزی، مهمانی های کوکتل، مزه شراب، تماشای فیلم، قهوه چت، برانچ، ناهار و شام در رستوران های دوست داشتنی و غذاخوری در فضای باز در مکان های زیبا در هوای خوب. از آنجایی که بسیاری از اعضای ما والدین نیز هستند، رویدادهایی مانند کارگاه‌های صنایع دستی و بازدید از موزه‌های کودکان را برای آنها ارائه می‌کنیم. با شروع آب و هوای خوب، در حال برنامه ریزی یک تور پیاده روی در لوون و یک سفر با قایق در گنت هستیم.

در طول کووید، رویدادهای آنلاین را برای حفظ ارتباط مردم ایجاد کردیم. یکی از نکات برجسته نمایش جادویی بود که به طور زنده از شهر نیویورک پخش می شد. از آنجایی که تماس‌های Zoom محبوبیت پیدا کرده‌اند، ما به ارائه برخی رویدادها، از جمله یوگا، کلاس‌های آشپزی، مکالمه زبان مبتدی، سلامتی و جلسات آموزنده مانند جلساتی که اخیراً در مورد تشکیل پرونده مالیاتی ایالات متحده از خارج و امنیت در سفر برگزار شده است، ادامه خواهیم داد.

با توجه به اینکه بشردوستی سنگ بنای باشگاه ما است، ما تعداد زیادی از ابتکارات خیریه را سازماندهی می کنیم. ما برنامه های طولانی مدتی برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سینه، روشن کردن زندگی کودکان و خانواده های محروم و حمایت از انجمن روز یادبود خارج از کشور آمریکا (AOMDA)که تضمین می کند هر ساله از نیم میلیون نیروی مسلح آمریکا که در بلژیک در جنگ جهانی اول و دوم جان خود را از دست داده اند، تجلیل شود. سال گذشته، از طریق کمک‌های مالی به صلیب سرخ بلژیک، از آسیب‌دیدگان سیل‌های عظیم حمایت کردیم و در حال حاضر یک برنامه خیریه را اجرا می‌کنیم که تا کنون از بیش از 100 خانواده پناهنده اوکراینی حمایت کرده است.

بازدید AWCB از نمایشگاه اندی وارهول Evere 2021

ما با چند باشگاه شریک محلی همکاری می کنیم تا فعالیت های خود را گسترش دهیم و اعضای ما از عضویت خودکار در فدراسیون باشگاه های زنان آمریکا در خارج از کشور (FAWCO) لذت می برند. این یک سازمان غیردولتی وابسته به سازمان ملل است که به ما امکان می دهد از مجموعه گسترده ای از رویدادها (مجازی و حضوری) و مشاوره ارائه شده به طور خاص برای آمریکایی هایی که در خارج از کشور زندگی می کنند، در مورد موضوعاتی مانند مالیات ایالات متحده، رای دادن، بانکداری و استخدام در خارج از کشور بهره مند شویم. ، حمایت از سازمان ملل متحد و حقوق بشر جهانی و مسائل زیست محیطی. اعضا همچنین می توانند برای کمک هزینه تحصیلی برای خود، فرزندان و نوه های خود درخواست دهند.

چه چیزی شما را به بلژیک آورد؟

در سال 1995، من در شهر نیویورک زندگی می کردم و در وال استریت کار می کردم، زمانی که در تعطیلات در بلژیک با شوهرم آشنا شدم. بقیه به قول خودشان تاریخ است! ما 25 سال است که ازدواج کرده ایم، شوهرم سرهنگ نیروی هوایی بلژیک است و دو پسر ما 19 و 21 ساله در KU Leuven مشغول به تحصیل هستند. علاوه بر حرفه خود به عنوان یک مدیر اجرایی در صنعت نرم افزار، من از سال 2018 در هیئت مدیره AWCB بوده ام و از سال 2021 به عنوان رئیس خدمت می کنم. از همه فرصت هایی که AWCB برای کاوش در بلژیک، پیدا کردن دوستان و دادن فراهم کرده است سپاسگزارم. بازگشت به جامعه

ناهار باشگاه AWCB Overijse 2022

چگونه به AWCB بپیوندم؟

با توجه به اینکه دو سال سختی برای بسیاری از افراد در طول این همه‌گیری بوده است و برای جشن گرفتن اینکه می‌توانیم بار دیگر رویدادهای حضوری داشته باشیم، به جای 90 یورو معمول، یک عضویت سالانه ویژه 60 یورو ارائه می‌کنیم. پس از عضویت، می توانید از یک دوست دعوت کنید تا با 50% تخفیف از قیمت عادی به ما بپیوندد.

وب سایت ما نحوه عضویت آنلاین به عنوان عضو را توضیح می دهد. علاوه بر این، ما حمایت های مالی شرکتی را با قیمت های مناسب ارائه می دهیم. ما همیشه خوشحالیم که درباره باشگاه گفتگو کنیم، فقط با ما در [email protected] تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *