تاخیرهای عمده در جاده های بلژیک در آخر هفته عید پاک انتظار می رود

به گزارش RTBF، جاده های بلژیک در تعطیلات آخر هفته عید پاک شلوغ خواهند بود زیرا بسیاری از مسافران تعطیلات به پایان تعطیلات مدرسه راه خود را به خانه باز می کنند.

به گفته سازمان تحرک تورینگ، تعطیلات آخر هفته عید پاک از نظر ترافیک جاده ای سخت ترین تعطیلات مدارس بهاری خواهد بود و بسیاری از مسیرها با تاخیر مواجه خواهند شد.

ترافیک ممکن است به خصوص در بعدازظهر جمعه و صبح شنبه برای حرکت شلوغ باشد. تورینگ به مردم توصیه می کند صبح جمعه زود یا بعد از ظهر و شنبه از ظهر حرکت کنند. پیش بینی می شود ترافیک در روز دوشنبه عید پاک در اواخر بعد از ظهر و عصر شدیدتر باشد.

تورینگ تعدادی از مناطقی را که ممکن است مشکلات ترافیکی در آنها تجربه شود شناسایی کرده است:

  • در A54 Between Gosselies و Nivelles به دنبال آثار
  • در حلقه بروکسل به دنبال سایت های ساخت و ساز بین Woluwe Saint-Etienne و Zaventem در هر دو جهت
  • در E40 در Bertem: یک خط در هر دو جهت به مدت 4 کیلومتر بسته است
  • در E25 به سمت مرکز لیژ به دنبال سایت های ساخت و ساز که از Visé و از Chaudfontaine می آیند.
  • در E42 از Hautrage به Peruwelz به سمت Tournai
  • در E313 به دنبال محل ساخت و ساز در Wommelgem به سمت آنتورپ

لازم به ذکر است که بزرگراه ساحلی و E411 بروکسل – لوکزامبورگ فعلاً کاری در دست اجرا ندارند که باید سفر در این مسیرها را تسهیل کند.

در فرانسه، تعطیلات عید پاک در برخی از مناطق هنوز شروع نشده است و در برخی دیگر تازه شروع شده است. بنابراین، هرکسی که به فرانسه یا از فرانسه سفر می کند، باید توجه داشته باشد که تقریباً تمام مسیرهای ارتباطی اصلی این کشور در روزهای آینده تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و ترافیک در همه مناطق سنگین خواهد بود.

تورینگ انتظار دارد در روز جمعه، 15 آوریل، ترافیک زیادی در مسیرهای خارج از شهرهای بزرگ وجود داشته باشد. ترافیک در بزرگراه های A7 و A9 به سمت جنوب و در A13 به سمت نرماندی سنگین خواهد بود. در Île-de-France، مشکلات ممکن است از اواخر صبح در بزرگراه های A6b و جاده های کمربندی (BP و A86) که به بزرگراه های A6 و A10 می پیوندند ظاهر شوند. تردد در مسیر حرکت تا نیمه های شب بسیار متراکم خواهد بود.

پیش بینی می شود روز شنبه 16 فروردین، مردم عمدتاً از صبح و تا پایان بعد از ظهر شروع به حرکت کنند. تراکم‌های ترافیکی به مسیرهای خروجی مرتبط می‌شوند و در مسیرهای اصلی به نرماندی و بریتانی (A13, A11, N12, N157) و به سمت دریای مدیترانه (A7, A8, A9, A61) متمرکز خواهند شد. در Île-de-France، ترافیک از ابتدای صبح به سمت دروازه های عوارضی بزرگراه های A10 و A6 بسیار متراکم خواهد بود. همچنین از اواسط صبح در بزرگراه A13 مشکلات ترافیکی پیش بینی می شود.

پیش‌بینی می‌شود دوشنبه عید پاک، 28 فروردین ماه، اختلالات سفر از پایان صبح تا حد امکان به مناطق ساحلی کشور آغاز شده و به تدریج به شهرها و شهرستان‌ها نیز برسد. اختلالات باید حدود ساعت 20:00 در حومه این مکان ها کاهش یابد. در Île-de-France، مشکلات ترافیکی در طول بعد از ظهر تا اواخر عصر در بزرگراه های A10، A6 و A13 پیش بینی می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *