تحقیقات برای تجاوز جنسی در چندین مدرسه معتبر در فرانسه آغاز شد

کارولین نیسان، مدعی العموم، از «سخنرانی منتشر شد» در «مکان‌های بسته که در آن‌ها صحبت کردن و شنیدن آن مشکل بود، زیرا حفظ آبروی مؤسسات ضروری بود».

پیگرد قانونی او تحقیقاتی را در مدارس معتبر CentraleSupélec، Ecole Normale Supérieure (ENS)، Polytechnique و موسسه اپتیک آغاز کرده است. در میان این تحقیقات برای تجاوز جنسی، سه مورد به قضات محول شد: یکی در CentraleSupélec و دو مورد در ENS.

دادستان بر “پویایی” آزادی بیان تاکید کرد که به “بالا بردن اومرتای حاکم بر دانشگاه” ساکلی کمک کرد.

قاضی این انتشار را از توزیع یک پرسشنامه داخلی از دانشکده مهندسی CentraleSupélec، که صدها مورد آزار جنسی، تجاوز جنسی و تجاوز جنسی را در طول سال دانشگاه فاش کرده بود، تعیین کرده است.

نتایج این تحقیقات داخلی توسط مدیریت مدرسه به دادستان اوری (حومه جنوبی پاریس) گزارش شده بود، که سپس تحقیقات مقدماتی را در اکتبر 2021 آغاز کرد و به مؤسسه رفت تا با دانش آموزانی که در یک آمفی تئاتر مملو از جمعیت جمع شده بودند گفتگو کند. با همراهی ژاندارم ها

اکنون، دو تحقیق در CentraleSupélec به دنبال دو شکایت تجاوز جنسی در جریان است: یکی توسط دادستان و دیگری به یک قاضی تحقیق سپرده شده است.

افشاگری های مشابه پلی تکنیک را مشخص کرده بود، جایی که مدیریت “در شوک” نتایج یک پرسشنامه داخلی را به عدالت گزارش کرده بود. بر اساس این پرسشنامه، از هر چهار دانش آموز مورد بررسی، یک نفر گفته است که در مدرسه خود قربانی تجاوز جنسی شده است و یازده دانش آموز گفته اند که قربانی تجاوز جنسی یا اقدام به تجاوز جنسی شده اند. دادستانی در ماه آوریل تحقیقات خود را آغاز کرده بود.

تا به امروز، دادستانی Evry سه تحقیق مقدماتی را در دست انجام دارد که به دنبال دو شکایت تجاوز جنسی در پلی تکنیک و یک گزارش است.

دو تحقیق نیز در اوایل ژوئن در Ecole Normale Supérieure (ENS) برای تجاوز جنسی و تجاوز جنسی، پس از دو شکایت به قضات محول شد.

تحقیقات مقدماتی برای تجاوز جنسی و تجاوز جنسی در انستیتوی اپتیک در جریان است.

شاکیان همگی دانشجو هستند و شبهات مربوط به سایر دانشجویان است: دادستان تصریح می کند: «در حال حاضر رابطه اقتداری» بین شاکیان و مظنونان وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *