ترانزیت با کارت خراش 250000 یورویی سالم و بی خطر

مرد جوان فاقد مدرک است و حساب بانکی بلژیکی ندارد. لاتاری ملی اکنون به دنبال روشی مطمئن برای تحویل پول هایی است که او برنده شده است.

پس از اینکه سه نفر در روز جمعه در دفاتر لاتاری ملی در بروکسل تلاش کردند جعل هویت برنده را نشان دهند، کارت خراش برنده اکنون در گاوصندوق پلیس قرار دارد.

این جوان مهاجر آفریقایی کارت خراش پنج یورویی را در شهر بندری در 23 مارس خریداری کرد. وقتی متوجه شد مبلغ زیادی برنده شده است، به فروشگاه بازگشت، اما با توجه به مبلغ، برنده موظف است برای پرداخت با لاتاری ملی در بروکسل تماس بگیرد. شماره تلفن بخت آزمایی به مرد جوان تحویل داده شد، اما پس از تلاش برای جمع آوری پول نقد در سوپرمارکت مجدداً روی کارت ویزا همراه با دوستان، دیگر چیزی از او شنیده نشد.

معاون محلی، که سال ها به مهاجران کمک می کند، از تک تک آنها عکس می گیرد و توانست به پلیس کمک کند تا برنده مناسب را شناسایی کند. این ترس وجود داشت که افرادی با نیت بد به جوانی چسبیده و کارت خراش برنده او را گرفته باشند.

روز جمعه سه نفر با کارت در لاتاری ملی در بروکسل حاضر شدند اما این عکس به مقامات اجازه داد تا برنده را مشخص کنند. پلیس تماس گرفت و هر سه مرد دستگیر شدند.

اندکی بعد برنده واقعی از یک ایستگاه پلیس بازدید کرد. کارت خراش برنده اکنون در گاوصندوق پلیس است. لاتاری می گوید تمام تلاش خود را برای پرداخت انجام می دهد، اما معمولاً شماره حساب بانکی مورد نیاز است. این یک مشکل است زیرا برنده فاقد مدرک است. چندین احتمال پیشنهاد شده است. انتقال وجه نقد به حساب بانکی برنده در خارج از کشور یا الزام شخص دیگری برای جمع آوری وجوه. این مهاجر همچنین می تواند در بلژیک درخواست پناهندگی دهد که به او اجازه می دهد تا به طور قانونی در اینجا حساب بانکی باز کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *