ترس بانک های مواد غذایی از تهدید جدید | VRT NWS: اخبار

Foodello منشاء فنلاند است و محصولات را مستقیماً از تولید کننده به مصرف کننده می فروشد. ادعا می کند که با ضایعات مواد غذایی مبارزه می کند.

Els Breugelmans، کارشناس خرده‌فروشی و بازاریابی در دانشگاه لوون توضیح می‌دهد: «محصولاتی که دیگر برای مغازه‌ها مناسب نیستند یا مغازه‌ها دیگر علاقه‌ای به آن ندارند، از طریق Foodello به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شوند».

«این روزگار سختی است. مصرف کنندگان علاقه مند به پیشنهادات محصولات ارزان تر هستند.

در سوپرمارکت های زنجیره ای Delhaize در حال حاضر افزایش 15 درصدی در تقاضا برای محصولات تخفیف دار در نزدیکی پایان بهترین زمان قبل از تاریخ وجود داشته است.

الز توضیح می دهد: «پایداری نیز یک عامل است». با مقابله با ضایعات مواد غذایی، به جامعه نیز کمک می کنید. مصرف کنندگان به محصولات ارزان تر و پایدار علاقه مند هستند.

اما الز هشدار می دهد که یک مشکل وجود دارد. برای انجام خریدهای آنلاین خود از طریق فروشگاه اینترنتی Foodello، باید با گوشی هوشمند خود ماهر باشید.

برای افراد آسیب‌پذیر، استفاده از برنامه‌های دیجیتال دشوارتر است. اینها افرادی هستند که جلوی صف بانک‌های غذا هستند.»

بانک‌های غذا می‌ترسند طرح‌هایی مانند Foodello تهدیدی برای منابع آنها باشد. عملیات‌هایی مانند Foodello کاملاً قانونی هستند، اما جف موتار از فدراسیون بانک‌های مواد غذایی بلژیک به حجم محصولاتی اشاره می‌کند که دیگر برای بانک‌های غذا در دسترس نخواهند بود.

بانک های مواد غذایی در ماه های اخیر شاهد کاهش 6 درصدی عرضه بوده اند، در حالی که تقاضا بیش از 15 درصد افزایش یافته است. اکنون بانک‌های مواد غذایی از مقامات می‌خواهند مشوق‌های مالیاتی بیشتری در نظر بگیرند.

این به ما فرصتی می دهد و کمک های غذایی را تحریک می کند. این به افرادی که مازاد تولید می‌خرند اجازه می‌دهد در تجارت باقی بمانند، اما ما را نیز بخشی از بازار می‌گذارد.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *