Garden dormouse کار برای ساخت ساختمان جدید VRT را متوقف می کند

خوشبختانه برای پخش کننده عمومی فلاندری و کارگران آن که مشتاقانه منتظر امکانات جدید هستند، فقدان وضوح اکنون برطرف شده است.

کار آماده سازی برای ساخت و ساز از روز چهارشنبه آغاز شد. یک جاده دسترسی جدید برای وسایل نقلیه کار در حال ساخت است، اما این به معنای قطع چندین درخت در جورجین وود بود، زیستگاه خوابگاه باغ حفاظت شده باید قطع شود. محیط بانان صلح سبز و اعضای کمیته ساکنان محلی از ترس بقای خوابگاه باغ اعتراض کردند.

آنها به موج جدیدی از انقراض که موش را تهدید می کند اشاره کردند: «ما نمی توانیم گونه های حفاظت شده را به دلایل اقتصادی قربانی کنیم و قطعاً نه برای ترافیک سایت ساخت و ساز. ما از دولت بروکسل و شهرداری شاربیک می خواهیم که برنامه های خود را برای محافظت از خوابگاه بررسی کنند.

فعالان معتقد بودند که قوانین مربوط به قطع درختان نیز رعایت نشده است.

مقامات آژانس محیط زیست بروکسل در محل حاضر شدند تا تصمیم بگیرند که آیا کار باید متوقف شود یا خیر.

VRT می گوید که کار موقتاً متوقف شده است، اما مجوزهای لازم برای ادامه توسط آژانس محیط زیست صادر شده است. از آنجایی که ناگهان در مورد اقدامات خاص ابهامی وجود داشت، آژانس مجدداً این موضوع را بررسی کرد. یک اکولوژیست که برای سازمان طبیعت Natuurpunt منصوب شده توسط این آژانس کار می کند، در عین حال تأیید کرده است که تمام ترتیبات مورد توافق از جمله موارد مربوط به خوابگاه باغ رعایت شده است. VRT انتظار دارد که کار به زودی از سر گرفته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *