تمبرهای عظیم جانی دپ پس از سرمقاله امبر هرد به پرواز درآمدند

جک ویگهام که از اکتبر 2016 وکالت ستاره را برعهده داشته است، از طریق ویدئو در دادگاهی در حومه واشنگتن شهادت داد، جایی که یک محاکمه برجسته بین همسران سابق به مدت سه هفته برگزار شده است.

در دسامبر 2018، در اوج جنبش #MeToo، این بازیگر سرمقاله ای در واشنگتن پست منتشر کرد که در آن خود را قربانی خشونت خانگی توصیف کرد، البته بدون ذکر نام همسر سابقش.

جانی دپ، که هرگز دست بلند کردن یک زن را انکار می کند، از او به دلیل افترا شکایت کرد. او با متهم کردن وی به تباهی وجهه و حرفه خود، ادعای خسارت 50 میلیون دلاری می کند. او ضد حمله کرد و ادعای 100 میلیون دلار کرد.

این مبالغ سرسام آور معادل دستمزدهای قدیمی قهرمان «ادوارد دست قیچی» است. به گفته ایجنت او، این بازیگر برای فیلم «شهر دروغ ها» 8 میلیون دلار، برای «قتل در شرق اکسپرس» 10 میلیون دلار و برای قسمت دوم «جانوران شگفت انگیز» 13.5 میلیون دلار در سال 2017 دریافت کرده است.

جک ویگهام افزود: در سال 2018، او “می خواست کمی برای خودش وقت بگذارد” و “فقط” دو فیلم مستقل را در پاییز فیلمبرداری کرد: “پروفسور” با قیمت 3.5 میلیون و “در انتظار بربرها” با یک میلیون دلار.

اما «توافق شده بود» که او با ۲۲.۵ میلیون دلار نقش جک اسپارو در قسمت ششم «دزدان دریایی کارائیب» را برعهده بگیرد.

به گفته آقای ویگام، اتهامات امبر هرد برای جانی دپ “فاجعه بار” بود. او گفت: بعد از سرمقاله، عقد قرارداد با یک استودیو غیرممکن شد.

در مورد فیلمبرداری فیلم “میناماتا” که برای اوایل سال 2019 برنامه ریزی شده بود، “حفظ آن بسیار سخت بود: بودجه باید کاهش می یافت، به ویژه دستمزد جانی” که “فقط” سه میلیون دریافت کرد.

این آخرین فیلم او بود، زیرا در سال 2019، استودیوهای دیزنی برای حماسه دزدان دریایی کارائیب “جهت دیگری” گرفتند. ایجنت او گفت که علیرغم تماس با تهیه کنندگان، “نتوانم” این نقش بسیار “پرسود” را نجات دهم.

در پاسخ به سوال وکلای خانم هرد، او پذیرفت که این توافق در پاییز 2018، قبل از انتشار سرمقاله “در وضعیت بدی قرار داشت”.

در ماه آوریل، روزنامه انگلیسی The Sun پیشتر جانی دپ را به “شوهری خشن” متهم کرده بود. این بازیگر از ناشران خود شکایت کرد و در یک دعوی که سوءمصرف مواد مخدر و الکل او را افشا می کرد، شکست خورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *