یادآوری چندین پنیر تولید شده توسط Milcobel به دلیل وجود احتمالی لیستریا

آژانس فدرال برای ایمنی زنجیره غذایی (افسکا) روز دوشنبه اعلام کرد که سرانجام پس از کشف باکتری لیستریا در آب نمک، چندین محصول تولید شده توسط کارخانه لبنی پنیر Milcobel در Moorslede، در استان فلاندر غربی را فراخواند. حمام. کارخانه افسکا قبلاً اعلام کرده بود که هیچ یک از پنیرهای مربوطه در بازار عرضه نشده است و بنابراین نیازی به فراخوان برای مصرف کنندگان نیست. این آژانس توضیح می‌دهد: «افسکا در طول تحقیقات خود به مشکلاتی در تولید Milcobel پی برد و بنابراین از این شرکت می‌خواهد تا اطلاعات کامل و دقیقی را در مورد محصولاتی که ممکن است خطرآفرین باشند به مصرف‌کنندگان ارائه دهد». مسئولیت ها در زمینه حمایت و آگاه سازی مصرف کنندگان.

Microbel در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید این فراخوان پیشگیرانه است، “پنیرهایی که آزمایش آنها مثبت شد، همگی در کارخانه Moorslede باقی ماندند و بلافاصله نابود شدند.”

در مجموع چهار مرجع پنیر از مصرف کنندگان فراخوان می شود. این Brugge Broodje (200 گرم در برش) با شماره دسته 101 است که توسط فروشگاه های Colruyt و Makro به بازار عرضه شده است.

Milcobel همچنین سه مرجع نام تجاری پنیر صادراتی Latteria (کدهای Latteria 12، Latteria 7 و Latteria 7Z) را که تاریخ انقضا آنها 27 آوریل 2022 است، به یاد می آورد.

افسکا از شرکت های توزیع می خواهد که پنیرهای مربوطه را در اسرع وقت از قفسه های خود حذف کنند.

افسکا همچنین از مصرف‌کنندگان می‌خواهد که این محصولات را مصرف نکنند و به محل فروش بازگردانند تا هزینه‌های آنها بازپرداخت شود.

در حالی که منتظر میلکوبل برای رفع این آلودگی اقدامات لازم را انجام دهد، هیچ تولیدی صورت نمی گیرد و محصولات ذخیره شده قابل تحویل نیستند. Afsca می گوید تمام اقدامات انجام شده توسط این شرکت برای تولید مجدد تحت شرایط ایمنی مواد غذایی را از نزدیک زیر نظر دارد.

“Milcobel ایمنی مواد غذایی را بسیار جدی می گیرد و همیشه به سرعت و قاطعانه عمل کرده است تا هر گونه خطری را برای مصرف کننده حذف کند. Milcobel به عنوان آخرین اقدام احتیاطی با مشورت افسکا در مورد این فراخوان تصمیم گرفت. به این ترتیب ما قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات خود را تضمین می کنیم. و از Milcobel به عنوان یک سازمان، نیلز ون دام، مدیر عامل Milcobel، به نقل از بیانیه مطبوعاتی اطمینان می دهد.

تا کنون، Afsca هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه مصرف کنندگان به دنبال آلودگی به لیستریا ناشی از محصولات Milcobel بیمار شده اند، نداشته است.

شرکت Milcobel می گوید که بیش از 2000 نمونه گرفته است. “تاکنون هیچ محصول آلوده به لیستریا به سطح مصرف کننده نرسیده است. در اواخر این هفته، ما انتظار 2000 نتیجه آزمایش دیگر را از بازار داریم. با پیش بینی این نتایج آزمایشی، Milcobel از مشتریان خود می خواهد که برخی از محصولات را به بازار عرضه نکنند. کارخانه Moorslede تا 72 ساعت آینده، نشان دهنده برند است.

لیستریوز می تواند برای کودکان خردسال، زنان باردار، افراد با ایمنی پایین و افراد مسن خطرناک باشد. علائم احتمالی آن عبارتند از: تهوع و استفراغ، درد شکم، اسهال یا یبوست، سردرد و تب دائمی.

هر کسی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر است می تواند با بخش کیفیت Milcobel از طریق شماره تلفن +32 50 65 59 03 (از ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر روزهای کاری در دسترس است) تماس بگیرد. تمامی محصولات فراخوان شده را می توان در وب سایت شرکت نیز مشاهده کرد.

ماه گذشته، کارخانه Ferrero در آرلون پس از شناسایی چندین مورد سالمونلوزیس در اروپا و مرتبط با مصرف محصولات Kinder مجبور به تعطیلی شد. Afsca سپس تمام محصولات Kinder تولید شده در آنجا را فراخواند و مجوز تولید خود را از کارخانه Arlon پس گرفت. تحقیقات نیز آغاز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *