حتی خسته، نافی تیام در میتینگ لیژ به قد رسید: “بدن من ضربه را خورد”

آفتاب، لبخند، سرگرمی و انرژی مثبت: بیستمین دوره از نشست بین المللی استان لیژ که این چهارشنبه در ورزشگاه Province Naimette Arena برگزار شد، ناامید نشد. برای قهرمان دوگانه المپیک ما، نافی تیام، مانند بسیاری از ورزشکاران بلژیکی که روز شنبه برای یک دوره سازگاری در ایروین در کالیفرنیا به پرواز در می آیند، این آخرین رقابت سازگاری قبل از مسابقات جهانی بود که در 15 جولای در یوجین، اورگان افتتاح می شود. شاگرد راجر لسپانیارد در نهایت فقط در پرش ارتفاع شرکت کرد، همانطور که پس از آخرین اظهارات او مشکوک بودیم و معتقد بودیم که یک 100 متر با مانع جدید چیز زیادی برای او به ارمغان نخواهد آورد. و نافی پس از هفت پرش پس از عبور از 1.91 متر در تلاش دوم برنده شد.

“در ارتفاع 1.94 متری، خیلی زیاد نمی شود، اما صادقانه بگویم که می توانم خودم را بسیار راضی بدانم.”وی در پایان مسابقه خود و پس از امضای تعدادی امضا برای تماشاگران حاضر در سکوها گفت. “من در بهترین فرم نبودم، حتی برای آمدن هم تردید داشتم! بعد از مسابقات قهرمانی بلژیک، بدنم ضربه خورد. موانع را از برنامه ام خارج کردم، اما هنوز هم دیدار لیژ است، در خانه، نمی توانستم نباشم. بیا!”

با وجود موفقیت های فوری در 1.81 متر و 1.86 متر، تیام نیاز به تنظیمات بیشتری داشت. “من خیلی بیشتر از حد معمول فشار می آوردم، دو پا عقب افتادم، که بسیار بزرگ است. به همین دلیل آمدنم خوب بود، من فقط یک مسابقه و یک تمرین را با نوسان کامل انجام داده بودم. نمرات خود را در ذهن دارم. دفعه بعد و آنچه نشان دادم نشانه خوبی برای جهانیان است که در آن طراوت بیشتری خواهم داشت.”

سابقه مسابقات مختلف تدارکاتی او بسیار خوب است. من در چند هفته گذشته چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته ام و احساس می کنم زمان آن رسیده که این آخرین هفته باشد.، ورزشکار هفتگانه نفس می کشد. نتایج بسیار خوب است، فرم به تدریج در حال بهبود است و من احساس خوبی دارم. وقت آن است که به ایالات متحده پرواز کنیم و ببینیم چه می شود. بعد از مشکلات کمرم، خوشحالم که بخشی از سفر هستم و سالم هستم.”

کرستان و کارموی، برای یوجین خوب است

الیوت کرستان در طی مسافت 600 متر که با سقوط سه ورزشکار روی زمین مشخص شد، به پیست بازگشت. “من فقط دارم دو هفته کار خاص پا بعد از شکستگی ساکروم. احساس می‌کنم هنوز سرعتم خیلی کم است، تا شروع مسابقات جهانی این کار را ادامه می‌دهم، جایی که هنوز مثل المپیک در شرایط مطلوبی قرار نخواهم داشت، اما تمام تلاشم را می‌کنم. هدف بیشتر یورو خواهد بود.Namurois، متخصص در 800 متر اشاره می کند. کسی که دوستش توماس کارموی را در ارتفاع 2.23 متری عبور داد. یک فال نیک برای کارولویی که به ما یادآوری می کند که او هست “مرد قهرمانی” و از صلاحیت خود به لطف رتبه بندی خوشحال است. همچنین زمان خوب رابین واندربمدن را در بیش از 200 متر (20.83) قبل از کمک به بلژیکی فالکونز برای ثبت امتیاز 39.48 به یاد خواهیم آورد. آن زاگر در 13.09 روی 100 متر با مانع برنده شد، هلنا پونت سریعترین یوزپلنگ با 400 (52.25) بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *