گوفین به طور کامل از شانس خود در یک تخته باز استفاده می کند

دیوید گوفین چیزی برای بازی در این تورنمنت ویمبلدون دارد. وضعیت از لحظه رونمایی از قرعه کشی جمعه گذشته مشخص بود، زیرا بخشی از جدول باز به نظر می رسید. می توان گفت که لیژوا تا اینجای کار کاملاً از شانس خود استفاده کرده است. در دور اول ابتدا با رادو آلبات مولداوی متواضع (ATP 113) روبرو شد، سپس چهارشنبه در برابر سباستین بائز آرژانتینی.

گوفین با تکیه بر یک سرویس عالی، فاکتور بسیار مهم روی چمن، از همان ابتدا حریف خود را تحت فشار قرار داد. دومی، سی و پنجمین جهان، با بازی شماره 1 بلژیکی که ست اول را با نتیجه 6-1 به جیب زد، خفه شد.

این بازیکن 21 ساله دومین تورنمنت چمن دوران حرفه ای خود را در ویمبلدون انجام می داد، اولین تورنمنت مایورکا هفته گذشته بود که در دور دوم توسط دانیل آلتمایر آلمانی (ATP 64) حذف شد. بنابراین واقعاً متخصص این ژانر نیست.

او هم قرار بود با از دست دادن سرویس گیم خود از ابتدا در ست دوم آن را تایید کند. به طور جدی، گوفین از اشتباهات حریف خود استفاده کرد و به سرعت در 4-1 از زمین خارج شد و سپس با نتیجه 6-2 به پایان رسید. شدید اما غیر منطقی نیست.

شروع ست سوم شباهت زیادی به دو ست قبلی داشت و باز هم سرویس گیم خود را از دست داد. بقیه، اگرچه بیشتر از قسمت اول آویزان بودند، اما برای گوفین مانند یک رودخانه آرام طولانی به نظر می رسید، که در دومین امتیاز مسابقه خود با نتیجه 6-4 پیروز می شد.

بنابراین این یک پیروزی جدید در سه ست برای گوفین است که سطح عالی او را تایید می کند. لیژوا فقط ساعت 1:40 را در زمین این چهارشنبه سپری خواهد کرد، در کل ساعت 3:45. این یک فال نیک است، همانطور که تیری ون کلیمپوت تأیید می کند، که این بلژیکی را به خوبی می شناسد که او را برای چندین فصل آموزش داده است: دیوید پس از دو سالی که با کووید مشخص شد، سطح خود را بازیابی می کند، او به سطح بالایی که در گذشته بود نزدیک می شود.. همچنین این شکست در رولان گاروس با این مصدومیت مایه شرمساری است، زیرا او می توانست خیلی جلو برود.”

برای سرمربی سابق لیژوا، بلژیکی می تواند در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشد. او بازیکن بزرگی در زمین چمن است، تنیس او کاملا مناسب است، بنابراین او در این سطح بسیار خطرناک است.

در دور سوم، گوفین با اوگو هامبرت (ATP 112) روبرو خواهد شد که کاسپر رود (ATP 6) را در چهار ست اخراج کرد. “او یک حریف جدی است. سال گذشته، مرد فرانسوی یک تورنمنت بزرگ در زمین چمن، ATP 500 در هاله را برد. این یک مسابقه دشوار خواهد بود، اما برای دیوید کاملا قابل بازی است. فکر می کنم برای اوگو پیچیده تر از بازی دیگر است. راه دور.”

در صورت پیروزی مقابل بوبلیک قزاقستان (ATP 38) یا تیافو آمریکایی (ATP 28) قرار می گیرد. بنابراین، حداقل روی کاغذ، یک تصویر باز است. بازی پیش بینی ها همیشه سخت است، به خصوص در هفته دوم که همه بازیکنان در سطح خود را تیز کرده اند، اما در هر صورت احساس خوبی دارم. دیوید باید بازی به بازی آن را انجام دهد.”ون کلیمپوت تاکید می کند.

این بزرگ لندن همچنین می تواند به عنوان پایه ای برای پایان فصل خود باشد. گوفین دیگر امتیاز زیادی برای دفاع ندارد. اگر نتایج خوب مرتبط باشد، او می تواند به سرعت در رنکینگ جهانی صعود کند. “سطح وجود دارد و منظم است. او کاملاً می تواند راهپیمایی را پیش ببرد، مدیر فنی اتحادیه تنیس فرانسه ادامه می دهد. تیزتر و تیزتر می شود، اگرچه هرگز نباید پوست خرس را تا زمانی که آن را نکشید بفروشید. در تنیس، هر هفته می تواند متفاوت باشد. اما او تعادل را پیدا کرده است، تیمش خوب کار می کند و آنها به یکدیگر اعتماد متقابل دارند. ما احساس می کنیم که پویایی خوب است و کار می کند.”

همانطور که می گوییم در این موارد، بیش از!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *