حدود 500000 طبیعت‌گر در فلاندر وجود دارد، اما برهنه بودن همچنان یک تابو است: “حتی باید در باغ خود مراقبت کنید”

طبیعت شناسان افرادی هستند که دوست دارند برهنه باشند تا با طبیعت احساس یکی بودن کنند. این با برهنگی‌هایی که به دلایل مختلف (سایر) می‌خواهند برهنه شوند، مانند راحتی یا اعتراض متفاوت است.

این پایان نامه با عنوان “آیا برهنه بودن هنوز در فلاندر تابو است؟” شوکنز می گوید که پاسخ ساده بله است. “این هنوز هم شامل دقت زیادی است. در واقع، بسیاری از مردم با این مفهوم آشنا نیستند، زیرا مکان های زیادی وجود ندارد که بتوانیم برهنه باشیم. شما ساحل برهنگی در Bredene و برخی مناطق تفریحی و مکان های کمپ را دارید. بقیه گزینه های زیادی وجود ندارد. از طرف دیگر، مردم به سختی در مورد آن صحبت می کنند. اگر آنها بیشتر در مورد آن صحبت کنند، شاید بخشی از خجالت از بین برود.”

بلژیک همچنین قوانین سختگیرانه ای در مورد برهنگی در مکان های عمومی دارد. حتی در خانه و باغ خود باید مراقب باشید. Schoukens توضیح می دهد: “اگر باغ شما به اندازه کافی از بیرون پنهان نباشد و مردم شکایت کنند، ممکن است مجازات شوید.” او می گوید که وضعیت در کشورهای دیگر بسیار متفاوت است. “در اسپانیا، هر ساحل یک سواحل برهنگی است، مگر در مواردی که خلاف آن ذکر شده باشد. آلمان Freikörperkultur و در هلند طبیعت شناسان گزینه های بسیار بیشتری دارند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *