“افسر کرابتری” از “Allo’allo” در Nieuwpoort: “نسل قدیمی‌تر مرا شناختند”

بوستروم به رادیو 2 VRT گفت: “من اینجا هستم تا یک Picon جدید راه اندازی کنم.” نام Picon de Nouvion به محل پخش سریال “Allo’allo” اشاره دارد، یک سریال کمیک درباره افرادی که در یک شهر کوچک فرانسه زندگی می‌کنند و سعی می‌کنند در زمانی که تحت حاکمیت آلمان بودند برای نیروهای متفقین جاسوسی کنند.

Crabtree نقش یک افسر پلیس مخفی انگلیسی را بازی می کند که فرانسوی را با لهجه بسیار سنگین صحبت می کند. «Allo’allo» در 86 کشور مختلف پخش شد و موفقیت چشمگیری داشت.

بوستروم با لباس افسر کرابتری در نیوپورت قدم زد و برخی افراد او را شناختند: “جوان ها نمی دانند من کی هستم. آنها احتمالا فکر می کنند من یک فرانسوی واقعی هستم. اما بزرگترها فوراً مرا شناختند. آنها برایم دست تکان دادند و برخی هم به من دست زدند. واقعا مشتاق است.”

صاحبخانه میخانه برت گانست از نیوپورت چندین سال است که با بازیگران “Allo’allo” ارتباط برقرار کرده است. من بازیگران را در یک نمایشگاه ملاقات کردم و همیشه در تماس بودیم. شخصیت هایی مانند ستوان گروبر، هلگا و آقای فلیک در گذشته در نیوپورت بودند. این بار او توانست آرتور بوستروم را متقاعد کند که بیاید: “مسئله انتظار برای موقعیت مناسب است.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *