خانه های بلژیکی جادارتر از میانگین اتحادیه اروپا هستند – و کمتر دوستدار محیط زیست هستند

بزرگتر همیشه بهتر نیست – و ظاهرا همیشه سبزتر هم نیست.

در حالی که آخرین داده‌های یورواستات نشان می‌دهد که خانه‌های بلژیکی بزرگ‌تر از خانه‌های همسایه‌های اروپایی خود هستند، خانه‌های بلژیک به طور کلی کمتر دوستدار محیط زیست هستند.

سرانه، متوسط ​​خانه در بلژیک 2.1 اتاق خواب دارد، که پس از مالتا (که میانگین آن 2.3 اتاق خواب است) دومین تعداد اتاق خواب در اتحادیه اروپا است.

میانگین برای بلوک 1.6 اتاق خواب برای هر ساکن است.

یک خانوار بلژیکی به طور متوسط ​​2.3 نفر دارد که با میانگین اروپایی همخوانی دارد.

داده‌های یورواستات نشان می‌دهد که تنها 5.9 درصد از بلژیکی‌ها در خانه‌های شلوغ زندگی می‌کنند، در حالی که این رقم در اروپایی‌ها 17.1 درصد است. بالاترین میزان ازدحام در لتونی (41.3٪)، رومانی (41٪) و بلغارستان (37.9٪) و کمترین آن در قبرس (2.3٪) و مالت (2.9٪) مشاهده شد.

اما شلوغ باشد یا نباشد، ردپای اکولوژیکی یک خانه متوسط ​​بلژیکی بالا است، به طور متوسط ​​1137.7 کیلوگرم گازهای گلخانه ای منتشر شده از هر نفر.

این شامل آلودگی ناشی از گرم کردن یا خنک کردن خانه، همراه با آب گرم و وسایل آشپزی است.

بلژیک از نظر ردپای زیست محیطی خانه ها از پایین ترین رتبه سوم است و میانگین اتحادیه اروپا 675.2 کیلوگرم به ازای هر نفر است.

داده‌های مسکن همچنین این ضرب المثل قدیمی را تأیید می‌کند که «بلژیکی‌ها با آجری در شکم به دنیا می‌آیند»، یعنی می‌خواهند مالکیت داشته باشند و اجاره ندهند: بیش از هفت نفر از هر 10 بلژیکی (71.3 درصد) صاحب خانه هستند.

این بالاتر از میانگین اروپا 69.9 درصد است. رومانیایی ها بیشترین احتمال را دارند که صاحب خانه شوند (95.3%)، در حالی که آلمان بیشترین اجاره کنندگان (50.5%) را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *