خوابگاه جوانان جدید در مرکز شهر بروکسل افتتاح می شود

به گزارش RTBF، یک خوابگاه جدید برای جوانان به زودی در قلب بروکسل، در فاصله چند قدمی میدان سنت کاترین و خیابان دو ویو مارکه آکس گرین، ساخته خواهد شد.

طبق اعلام مشترک وزیر امور خارجه بروکسل مسئول برنامه ریزی شهری، پاسکال اسمت، شهردار شهر، این پروژه توسط شبکه خوابگاه های جوانان در سال 2019 آغاز شد و اکنون مجوز برنامه ریزی در تاریخ 11 آوریل دریافت کرده است. بروکسل، فیلیپ کلوز، و رئیس برنامه ریزی شهری آنس پرسونز.

این مرکز در یک مرکز پزشکی بلااستفاده سابق واقع خواهد شد. برنامه املاک و مستغلات قصد دارد تا 182 نفر را در 41 اتاق در خود جای دهد. فضاهای مشترکی را ارائه می دهد که برای جلسات، نمایشگاه ها، کارگاه ها و رویدادهای مختلف و همچنین یک رستوران در دسترس خواهد بود.

به گفته رئیس انجمن غیرانتفاعی مدیریت شبکه خوابگاه‌های جوانان در والونیا و بروکسل، ژان فیلیپ کوولیه، “سایت کاملاً در خدمت تنوع اجتماعی خواهد بود و پیشنهادی با کیفیت بالا برای نرخی ارائه می‌دهد که تماماً تمام می‌شود. کنترل بیشتری دارد زیرا اپراتور آن هیچ هدفی از سود را دنبال نمی کند.

شبکه خوابگاه‌های جوانان قصد دارد از طریق این سرمایه‌گذاری بزرگ، جاذبه جدیدی را به بروکسل ارائه دهد که در راستای جاه‌طلبی‌های مشروع پایتخت اروپا باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *