«دختران درخشان»: سریالی به تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو که درباره آن صحبت خواهد شد

ما فکر نمی‌کردیم که مطابق با پسرعموهایش Netflix و Amazon Prime Video باشد و با این حال پلتفرم Apple TV + همه چیز مورد نیازش را دارد. موفقیت و کیفیت نمایش صبحگاهی، تد لاسو و اخیر جدایی و پاچینکو گواه آن هستند.

و تمام نشده است. این جمعه، 29 آوریل، یک بمب جدید در کاتالوگ بسیار منتخب Apple TV + ظاهر می شود. برای هشت قسمت، مشترکین پلتفرم اپل غرق خواهند شد دختران درخشان، یک سریال ترسناک اقتباس شده از رمان Les Lumineuses نوشته لورن بوکنس. این به دنبال ماجراهای کربی مزراچی، یک آرشیودار در یک روزنامه شیکاگو است که متوجه می‌شود یک قتل اخیر ممکن است به حمله خشونت‌آمیزی مرتبط باشد که او در گذشته قربانی آن بوده و عواقب روانی آن را حفظ می‌کند. او که مصمم است نقاب نویسنده آسیب‌هایش را بپوشاند، در کنار روزنامه‌نگار باتجربه دن ولاسکوز، تحقیقات را رهبری می‌کند. آنها با هم متوجه خواهند شد که قاتل توانایی سفر در زمان را دارد و بنابراین می تواند در زمان های مختلف قربانی بسازد.

صورت فانوس دریایی از سرگذشت ندیمه الیزابت ماس ​​(The Scarlet Servant)، سریالی که برای آن در جوایز امی 2017 جایزه دریافت کرد، خود را در پوست شخصیت اصلی دختران درخشان می بیند. این هنرپیشه آمریکایی-بریتانیایی همچنین در کنار لئوناردو دی کاپریو، تهیه کنندگی این سریال فراطبیعی را برعهده دارد. یک پشت سر هم شوک پشت دوربین با کارگردانی میشل مک لارن که به خاطر کارش در سریال های Game of Thrones و Breaking Bad شناخته می شود. پوستری که ما را بی تفاوت نمی کند…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *