WRC کرواسی SS17-18: روانپرا ایمن شد، نوویل سکو را بازیابی کرد

انتخاب لاستیک باز هم صبح امروز برای رقبا در رالی کرواسی دشوار است. زیرا اگر هوا دوباره خشک شده باشد، باران همچنان تهدید می کند و همیشه گل و لای از طناب ها بر روی معابر بیرون می آید.

ابتدا در جاده، Esapekka Lappi در اولین ویژه صبح (SS17) قبل از انجام یک اشتباه کوچک (مستقیم) در مسابقه بعدی که تیری نوویل یک خراش قابل توجه (4.8 جلوتر از هم تیمی خود) به ثمر رساند، بهترین زمان جدید را به رکورد خود اضافه کرد. Ott Tanak) به او اجازه داد تا مقام سوم را از کریگ گرین بگیرد و اعتراف کند که هیچ کنترلی ندارد.

“ما یک کار ویژه خوب انجام دادیم” به rبلژیکی مصمم را خوشحال کرد. ما این سکو را می خواهیم و خواهیم داشت.»

او اکنون 7.8 برتری نسبت به فورد پوما ایرلندی دارد.

این دلگرم‌کننده‌تر است زیرا این هجدهمین ویژه به عنوان «استیج قدرت» بعداً از ساعت 1:18 بعد از ظهر انجام می‌شود.

در جلو، اوت تاناک، که با لاستیک های نرم به امید بارانی که هرگز نیامد شروع کرد، در SS17 بیشتر از پیروزی مقابل کاله روانپرا در SS18 شکست خورد. فاصله بین دو مرحله اول اکنون 28.4 است و تنها دو مرحله و 27 کیلومتر مانده به پایان است. تا زمانی که فاجعه ای رخ ندهد یا باران ظاهر نشود، در این سطح نمی توان بیش از یک ثانیه در هر کیلومتر بهبود یافت.

بنابراین، سکو به طور منظم Rovanpera-Tanak-Neuville خواهد بود. اما تیری امروز صبح دوباره نشان داد که بدون دقیقه و پنجاه پنالتی خود می توانست برنده بزرگ این رالی کرواسی باشد. این بدان معنی است که اگر هنوز به اندازه کافی قابل اعتماد نیست، هیوندای هیبریدی اکنون می تواند در عملکرد خالص با تویوتا و فورد رقابت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *