در اینجا حریفانی هستند که آرنو برای رسیدن به فینال سرآشپز برتر باید آنها را شکست دهد

بس که سه نامزدی که در مرحله نیمه نهایی مسابقه آشپزی به رقابت می پردازند مشخص شد. Liégeois Arnaud Delvenne که هفته گذشته در مرحله اول مرحله یک چهارم نهایی راه یافته بود، با لوئیز و سباستین روبرو خواهد شد.

پاسکال، از تیپ آبی، چاقوها و پیشبند خود را در کمد گذاشته است. برنده ازهدف سرآشپز برتر نتوانست سرآشپز چند ستاره یانیک آلنو و شیرینی پز او اورلین ریووار را که شرکت کنندگان را به چالش کشیده بودند تا یک لقمه شیرین و خوش طعم در اطراف شکلات درست کنند، اغوا کند.

سباستین به لطف دسر شکلاتی خارپشت دریایی و غذای شکلاتی و گل کلم خود، دو پاس در خطر را به دست آورد. لوئیز که هفته گذشته در مراسم مائورو کالوگرکو سرآشپز آرژانتینی موفق به کسب مجوز شده بود، با تصور ظرفی بدون زباله در اطراف ماهی راهبان و جگر ماهی واجد شرایط شد. بازرسان راهنمای میشلین، که این عملکرد را قضاوت کردند، به اتفاق آرا با نگرش و تعهد فرانسوی-پرتغالی مورد توجه قرار گرفتند.

پاسکال که در این مرحله یک چهارم نهایی هیچ پاسی به دست نیاورد، پس از شانزده هفته ماجراجویی را ترک کرد. فیلیپ اتچ بست در زمان خداحافظی با کره اسبش نتوانست احساسات خود را کنترل کند. پیش از این پس از خروج Mickaël Braure، عضو ماقبل آخر تیپ آبی، سرآشپز بوردو چند اشک را پاک کرده بود. آشپز از کابوس آشپزخانه پاسکال را در آغوشش در آغوش گرفت قبل از اینکه او را رها کند. تیپ Etchebest که تا به حال ثابت‌ترین تیپ بوده است، با ناراحتی عمومی که میکائل و پاسکال را جزو برگزیدگان خود می‌دانستند، نابود شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *