در سال 2024 پس از انصراف برندهای بزرگ، هیچ نمایشگاهی در بروکسل وجود ندارد

به گفته برگزارکننده Fédération Belge et Luxembourgeoise de l’Automobile et du Cycle (Febiac)، بروکسل سال آینده میزبان نمایشگاه خودرو نخواهد بود.

در بیانیه مطبوعاتی مختصری آمده است: «هیئت مدیره فیبیاک تصمیم گرفته است که نمایشگاه فیزیکی خودرو را در سال آینده برگزار نکند.

“هدف Febiac همیشه ارائه تجربه ای با کیفیت و نماینده به بازدیدکنندگان بوده است. با توجه به اینکه شرایط فراهم نیست، هیئت مدیره به این نتیجه رسیده است که ادامه این روند برای سال 2024 نامناسب است.

توضیح بیشتری در اطلاعیه رسمی ارائه نشده است و بروز گزارش می دهد که برخی برندهای خودرو قبلاً از این تصمیم ناامید شده اند.

این به دنبال لغو اخیر نمایشگاه خودرو ژنو است که گاهی در محافل خودرویی به عنوان منحصر به فردترین نمایشگاه خودرو در اروپا توصیف می شود. رنو اکنون می ترسد که نمایشگاه بروکسل نیز از این روند پیروی کند و برای همیشه از بین برود.

کارل شویبروک، سخنگوی رنو، گفت: «ما جزو معتقدان بودیم و قصد داشتیم روی نسخه بروکسل سرمایه‌گذاری هنگفتی داشته باشیم و اولین نمایش‌های جهانی را به نمایش بگذاریم.

یکی از سخنگویان Febiac جزئیات بیشتری ارائه کرد و گفت: «نمایندگی 95 درصدی بازار دیگر به دست نخواهد آمد» و بنابراین تصمیم گرفته شد که در سال آینده یک نمایش فیزیکی برگزار نشود.

این سخنگو همچنین تاکید کرد که این تصمیم هیچ تاثیری بر بقیه فعالیت‌های فدراسیون نخواهد داشت که دیگر به درآمد حاصل از نمایش بستگی ندارد بلکه به چهار وظیفه اصلی آن بستگی دارد: داده‌ها، دانش، ارتباطات و لابی‌گری.

گفته می شود دیترن، واردکننده برندهای گروه فولکس واگن آلمان، از شرکت در نمایشگاه 2024 در بروکسل خودداری کرده است و گفته می شود که تعدادی از برندهای دیگر نیز شروع به تردید کرده اند.

L’Echo گزارش می دهد که این نمایشگاه به دلیل عدم مشارکت چندین سازنده لغو شد.

برندهایی که شرکت در نسخه امسال را متوقف کردند، بدون غرفه بزرگ خود، شامل مرسدس، ولوو و جگوار لندرور بودند که گمان می‌رود علاقه‌ای به نمایشگاه سال آینده نشان نداده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *