دعوت از مردم برای انتخاب نقاشی دیواری برای ایستگاه Rogier در بروکسل

به گزارش RTBF، بروکسل موبیلیتی و شبکه حمل و نقل عمومی Stib رقابتی را برای نقاشی دیواری جدید در ایستگاه Rogier راه اندازی کرده اند.

سازمان‌دهندگان از طریق بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند، از مسافران دعوت می‌شود تا طرح مورد علاقه خود را از میان منتخبی از نقاشی‌های دیواری پیشنهادی هنرمندان انتخاب کنند. رأی گیری در نیمه شب 4 سپتامبر بسته می شود و این پروژه از پاییز امسال آغاز می شود.

این جدیدترین نقاشی دیواری آثار هنری قبلی تکمیل‌شده را دنبال می‌کند که هدف آنها زیباسازی شفت‌های پله‌های برقی مترو در اطراف شهر، از جمله Reyers و Avenue de la Liberté است.

چند ماه پیش، Stib، Brussels Mobility و شهر بروکسل به هنرمندان این فرصت را دادند تا طرحی منحصر به فرد ارائه دهند. نقاشی دیواری جدید برای تزئین سقف بالای پله برقی دوگانه منتهی به ایستگاه Rogier طراحی شده است. این در تقاطع بین بلوار Jardin Botanique و Rue Neuve، دقیقاً روبروی ورودی شهر 2 واقع شده است.

از بین 22 ارسالی، پنج مورد برای مسابقه نهایی انتخاب شدند. الکه ون دن برانت، وزیر تحرک و کارهای عمومی، مشتاق راه اندازی این پروژه مشترک است: «طرح های شگفت انگیزی توسط این هنرمندان پیشنهاد شده است تا کمی رنگ و زندگی اضافه کنند تا شهر ما زیباتر شود. فضاهای عمومی چیزی بیش از مکانی برای عبور هستند و این نقاشی های دیواری باعث استقبال بیشتر آنها می شود.

عموم مردم می توانند در وب سایت Stib یا از طریق مهماندارانی که در 30 و 31 اوت در سایت Rogier حضور خواهند داشت، رای دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *