دوربین عکاسی موش در فروشگاه پانوس در آنتورپ

به گزارش Le Soir، یک موش در حال فرار از لحظه شهرت خود در فیس بوک هنگامی که شنبه گذشته در یک ویدیو در یکی از رسانه های پانوس در آنتورپ شکار شد، لذت برد.

این ویدیو باعث شد که نظرات خنده‌داری در صفحه فیس‌بوک Le Soir مطرح شود، “یک موش در شهر، وااای؟” و “خب آنها هم مثل بقیه ما گرسنه هستند.”

دیگران به سرعت از شرکت انتقاد کردند: «حدس می‌زنم زمان تعطیلی برای بازرسی فرا رسیده است. اگر چه برای من عجیب است زیرا رئیس قبلاً به بازرسی های منظم و دقیق بهداشتی اشاره کرده است.

به گفته Het Nieuwsblad، فروشگاه مورد بحث در Nationalestraat در آنتورپ واقع شده است. رسانه های فلاندری همچنین خاطرنشان کردند که این اولین باری نیست که جونده در حال رفت و آمد به این مرکز غذایی محبوب است.

چندین موش در آغاز ماه مه در پانوس دیگری در ایستگاه برچم مشاهده شدند. این وضعیت باعث ایجاد سؤالات متعددی در مورد بهداشت شد که سخنگوی لالورن، مالک پانوس، با ذکر «سیاست دقیق بهداشتی» و «بازرسی‌های منظم» از موضع این زنجیره دفاع کرد. “این اولین بار نیست که ما چنین وضعیتی را در یک زنجیره غذایی واقع در یک ایستگاه تجربه می کنیم. جایی که غذا وجود دارد، موش ها هرگز خیلی دور نیستند.»

عکس: © Belga/Siska Gremmelprez

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *