دو رستوران معروف بروکسل به دلیل افزایش هزینه های انرژی و مشکلات مالی مجبور به تعطیلی شدند

دو رستوران معروف بروکسل – رستوران ایتالیایی La Trinacria و رستوران ژاپنی Kumiko Izakaya – با اشاره به مشکلات مالی مانند افزایش هزینه های انرژی در بحبوحه بحران انرژی، افزایش قیمت مواد خام در میان تورم و افزایش حقوق ها، درهای خود را می بندند.

ترکیبی از این عوامل طوفان کاملی را در بخشی ایجاد کرده است که در حال حاضر با سال ها تعطیلی مرتبط با بیماری همه گیر دست و پنجه نرم می کند.

تانگوی روبرتی، مالک کومیکو ایزاکایا، این رستوران را در سال 2017 با الهام از ایزاکایا ژاپنی افتتاح کرد، رستوران هایی از توکیو که به عنوان بار نیز عمل می کنند.

کومیکو ایزاکایا انواع تاپاس های آسیایی را به همراه کوکتل و آبجو سرو کرد و تا حدی به دلیل همکاری منظم با دی جی های محلی که جمعیت جوانی را به خود جلب کرد، بسیار محبوب شد.

اما Bruzz گزارش می دهد که مراحل ورشکستگی آغاز شده و وب سایت رستوران از حالت آنلاین خارج شده است.

رستوران ایتالیایی La Trinacria در Woluwe-Saint-Lambert نیز درهای خود را به روی ناهارخوری ها می بندد و آخرین سرویس آن در 7 نوامبر برگزار می شود. از آن زمان به بعد، فقط سفارشات تحویل و تحویل را به عنوان ابزاری برای حفظ ظاهر سودآوری ارائه می دهد.

Fabrizio Bongiorno، مالک این شرکت در فیسبوک نوشت: «متاسفانه، سود مالی کسب‌وکار ما به خطر افتاده است و ما نمی‌خواهیم با افزایش قیمت چشمگیر چند ماه گذشته به مصرف‌کنندگان ضربه بزنیم».

این رستوران برای اولین بار در سال 2014 افتتاح شد، اما Bongiorno گفت که امروز سه گانه تورم، بحران انرژی و شاخص سازی بیش از حد قابل تحمل است.

Bongiorno توضیح داد: «این افزایش‌ها نه تنها مستقیماً بر ما تأثیر می‌گذارد، بلکه بر مشتریان ما نیز تأثیر می‌گذارد».

«محل ما یک رستوران محله کوچک است. مشتریان ما عمدتاً از افراد طبقه متوسط ​​تشکیل شده اند که بیشترین آسیب را از این بحران می بینند، زیرا به آنها کمک کافی نمی شود. در نتیجه کمتر بیرون می روند، کمتر به رستوران می روند. و به ناچار، این در اینجا احساس می شود.»

Bongiorno گفت که او هیچ برنامه‌ای برای بازگشایی سرویس غذاخوری در آینده در صورت بهبود وضعیت ندارد: “ما قبلاً چندین بار در طول همه‌گیری این کار را انجام داده‌ایم و کمکی نکرد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *