دی وور وعده حل سریع مشکلات اداری پناهندگان اوکراینی را می دهد: “درست است که در حال حاضر مشکلات بزرگی وجود دارد.”

دی وور این اتهامات را رد کرد که آنتورپ نسبت به هجوم پناهجویان از اوکراین بسیار کند واکنش نشان داده است. اداره شهر آنتورپ در هفته های اخیر مجبور شده است 3000 پرونده پناهندگان اوکراینی را پردازش کند و رسیدگی به این پرونده ها اغلب دشوار است که منجر به لیست های انتظار طولانی شده است. تعدادی از توصیفات انتقادی از خانواده های میزبان که از اوکراینی ها پذیرایی می کنند در Terzake پخش شده است.

شهردار بارت دی وور وجود مشکلات اداری را انکار نمی کند، اما این را به این دلیل می داند که مسئولیت پذیرایی از پناهندگان مستقیماً به شهرها و شهرداری ها سپرده شده است. “از همان روزهای اول این را گفتم. ما باید مانند هلند پذیرش جمعی را انتخاب می کردیم. ارائه یک موقعیت اجتماعی که حق درآمد ادغام را می دهد نیز اشتباه بود. این منجر به هجوم بی نظم (پناهندگان) می شود. دی وور گفت.

به گفته آقای دی وور، آنتورپ مجبور شد ظرف چند هفته 3000 پناهنده را بپذیرد. شهردار آنتورپ گفت: “ما می دانستیم که قرار است در آنتورپ چه اتفاقی بیفتد، اما نمی توانیم معجزه کنیم. مشکلات اجتناب ناپذیر بودند.” آقای دی وور معتقد است که آنتورپ خیلی دیر یا خیلی کند واکنش نشان نداد. به گفته وی، شهرداری و خدمات مربوطه بلافاصله دست به کار شدند، اما در مواجهه با این هجوم گسترده، رسیدگی سریعتر به پرونده ها غیرممکن بود.

با این حال، آقای دی وور قول می دهد که مشکلات اداری فعلی به سرعت حل خواهد شد. “درست است که در حال حاضر مشکلات اداری بزرگی وجود دارد. ما آنها را حل خواهیم کرد. با همه افراد آسیب دیده تماس گرفته خواهد شد. ما مدارک لازم را به صورت دیجیتالی ارسال خواهیم کرد تا این افراد بتوانند ادعای درآمد ادغام کنند و افرادی که میزبان مردم هستند می توانند همچنین به دنبال غرامت معقول باشید.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *