راننده اتوبوس پس از ضربه مشت توسط مسافر در بیمارستان بستری شد

کارن ون در سایپ، سخنگوی دی لین به VRT News گفت: «به دلایلی که مشخص نیست، مسافری به جلوی اتوبوس رفت و با مشت کامل به صورت راننده کوبید. راننده توانست اتوبوس خود را متوقف کند و به دلیل جراحات وارده برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

اکثر اتوبوس های ناوگان De Lijn مجهز به دوربین مدار بسته هستند. این اتوبوس نیز دوربین مداربسته داشت و ضارب را می‌توان در تصویر مشاهده کرد. ما برای کمک به تحقیقات، فیلم را در اختیار پلیس قرار خواهیم داد. ما همراه با سایر شرکت های حمل و نقل عمومی کمپین ضد تجاوز را راه اندازی کرده ایم. با این حال، این یک حادثه بسیار تاسف بار باقی می ماند. توجه می کنیم که در همه مسیرهای ما مواردی از رفتار پرخاشگرانه وجود دارد، اما آنچه قابل توجه است این است که رفتار پرخاشگرانه زمانی که هوا گرم است افزایش می یابد.

De Lijn اکنون صفحه نمایش Perspex را برای محافظت از رانندگان در مسیر بروکسل-نینوو در برابر مهاجمان احتمالی نصب خواهد کرد. این شرکت همچنین تعداد گشت‌های انجام شده توسط تیم‌های بازرسی خود را در این مسیر افزایش می‌دهد و به منظور مبارزه با تجاوز در مسیر پرتردد پایتخت و شهر فلاندرز شرقی، همکاری نزدیکی با خدمات پلیس خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *