راهپیمایی بزرگ آب و هوایی در 23 اکتبر در بروکسل برنامه ریزی شده است

یک راهپیمایی بزرگ دیگر آب و هوا در خیابان های مرکز بروکسل در 23 اکتبر در آستانه کنفرانس آب و هوا COP27 در مصر برگزار خواهد شد.

برگزارکنندگان این رویداد امیدوارند که ده‌ها هزار تظاهرکننده را به پایتخت بلژیک جذب کنند تا بر سیاست‌گذاران فشار بیاورند تا اقدامات مشخصی علیه تغییرات آب و هوایی اتخاذ کنند.

این گروه در فیس بوک می نویسد: «در بسیاری از نقاط جهان، گرمایش زمین در حال افزایش است. «در بلژیک، ما شاهد اولین اثرات، مانند موج گرما، اولین نشانه‌های خشکسالی یا سیل‌های فاجعه‌بار تابستان گذشته هستیم.

ما به جهان سیاسی نشان خواهیم داد که اینجا هستیم و تسلیم نخواهیم شد. زیرا شما باید سریع، قوی عمل کنید و هیچ کس را پشت سر نگذارید.»

این راهپیمایی از ایستگاه شمالی بروکسل در ساعت 13:00 یکشنبه 23 اکتبر آغاز می شود و توسط ائتلاف آب و هوا سازماندهی می شود، جنبشی که بیش از 80 سازمان جامعه مدنی در آن شرکت دارند.

دو روز قبل از آن، یک طرح “برپا برای آب و هوا” در مدارس ابتدایی و متوسطه در سراسر کشور شاهد خواهد بود که دانش آموزان پوستر و بنرهایی را برای پیوستن به این کمپین خواهند ساخت.

بیش از 25000 نفر به آخرین راهپیمایی بزرگ آب و هوا در بروکسل در نوامبر 2021 پیوستند. راهپیمایی “خیزش برای آب و هوا” در ژانویه 2019 حدود 70000 تظاهرکننده را به خود جلب کرد.

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی آب و هوا از 6 تا 18 نوامبر در شرم الشیخ برگزار می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *