راه اندازی جنگل شهری در اندرلخت به امید آینده سبزتر

به گزارش RTL، یک پروژه درختکاری، Unity Forest، در شهرداری اندرلخت بروکسل توسط کمیسیون جامعه فرانسه (COCOF) و موسسه Redouté-Peiffer راه اندازی شده است.

رودی وروورت، رئیس جمهور بروکسل، که مسئول COCOF است، به دانش آموزان و دانش آموزان محلی در کاشت اولین درختان روز جمعه پیوست. وی گفت: “ایجاد این جنگل خرد شهری بدون شک اثرات مفیدی هم برای دانش آموزان و کارکنان مدارس همجوار و هم برای همه ساکنان منطقه و فراتر از آن خواهد داشت.”

Unity Forest ابتکاری توسط بخش باغبانی مدرسه Redouté-Peiffer برای کاشت 8400 درخت در زمینی به مساحت سه هکتار است تا بزرگترین جنگل شهری بروکسل را ایجاد کند. هدف آن بازیابی میراث طبیعی محلی و بهبود کیفیت محیط با کاهش دمای محیط به میزان 2 درجه سانتیگراد در طول موج های گرما در آینده است.

شرکت Urban Forests متخصص در اروپا برای ایجاد جنگل های شهری با رشد سریع، تخصص آنها را به این پروژه آورده است. با در نظر گرفتن فضای کم، تصمیم گرفت بهترین شرایط اکولوژیکی را برای رشد درختان ایجاد کند و فقط درختان بومی کاشته شود که به بهترین وجه با شرایط محلی سازگاری دارند.

از آنجایی که این قطعه متعلق به مدرسه فنی Redouté-Peiffer است، جنگل را برای مدت دو سال مدیریت خواهد کرد. پس از آن، به طور مستقل رشد خواهد کرد.

دانش آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول از اطراف بروکسل برای کاشت نهال در روز جمعه آمدند. متأسفانه، آنها باید حدود 20 سال منتظر بمانند تا شاهد رشد کمک هایشان به یک جنگل مناسب باشند.

عکس: رودی وروورت در حال بازدید از موسسه Eedouté-Peiffer در ژوئن 2022

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *