رستوران سابلون می گوید دور شدن از مرکز شهر به دلیل طرح ترافیک بروکسل است

صاحب رستوران Le Rabassier، یک رستوران گران‌قیمت در محله سابلون بروکسل، گفته است که به دلیل طرح حرکتی جدید پایتخت، مجبور است رستوران را به Uccle منتقل کند.

طرح تحرک در سطح منطقه، به نام حرکت خوب، با هدف کاهش تراکم ترافیک و آلودگی هوا در بروکسل که هر دو تأثیرات عمده ای بر کیفیت زندگی ساکنان دارند، انجام می شود.

این امر تا حدی از طریق تغییر در زیرساخت‌های جاده‌ای انجام می‌شود که برای کاهش تعداد وسایل نقلیه آلاینده عبوری از بخش‌های پرجمعیت شهر طراحی شده است.

کریستوف دوریو، مالک Le Rabassier به BX1 گفت: «مشتریان من خودشان به من می گویند، دیگر به رستوران من نمی آیند. “این در حال تبدیل شدن به غیر قابل تحمل است. من 80 درصد از مشتریانم را از دست داده ام.

Le Rabassier در قلب بروکسل در یک خیابان زیبای عابر پیاده سنگ‌فرش شده قرار دارد. یک دقیقه پیاده تا ایستگاه اتوبوس گرند سابلون، چهار دقیقه پیاده تا ایستگاه تراموا پتی سابلون، و هشت دقیقه پیاده روی تا ایستگاه های راه آهن و مترو مرکزی بروکسل فاصله دارد.

اما دوریو گفت که مشتریانش از ناراحتی‌های ناشی از دسترسی به رستوران با ماشین از طریق جاده کمربندی داخلی شکایت کرده‌اند. بنابراین او مکان فعلی را در 31 اکتبر خواهد بست.

دوریو گفت: “ما مکان دیگری را در نزدیکی پارک Wolvendael در Uccle پیدا کردیم.” او معتقد است که “بسیاری از رستوران های دیگر در مرکز احتمالاً همان کاری را که ما انجام می دهند” انجام می دهند.

Good Move اخیراً با مخالفت‌های فزاینده‌ای مواجه شده است، از جمله تهدید به خشونت از سوی رای دهندگان علیه سیاستمدارانی که از طرح‌های آن حمایت می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *