رم امیدهای ناپولی برای اسکودتو را خنثی کرد

ناپولی به سرعت با ضربه پنالتی لورنزو اینسینیه (یازدهم) دروازه را باز کرده بود، اما منطقاً در نیم ساعت آخر رم گازگیرتر به او پیوست و با گل تساوی استفان الشعراوی (90 + 1) به او پیوست.

اینسینیه در پایان بازی در گریه ظاهر شد: با این تساوی، پس از شکست در خانه مقابل فیورنتینا (2-3)، ناپولی او زمین بیشتری را در برابر آث میلان و اینتر که هر دو برنده روز جمعه بودند، از دست داد. روسونری رهبران اکنون چهار قد و دلفین های نراتزوری دو قد هستند و هنوز یک بازی در دست دارند.

لوچیانو اسپالتی در DAZN اعتراف کرد: “کمی ناامیدی وجود دارد.”

سرمربی ناپلی ها با ابراز تأسف گفت: «ما نتوانستیم آنطور که در پایان بازی انتظار داشتم توپ را مدیریت کنیم، یک گل تا حد زیادی قابل اجتناب زدیم.

لارم (پنجم)، متخصص گلزنی در اواخر بازی، روند شکست ناپذیری خود در لیگ (دوازده بازی) را افزایش داد.

مورینیو از داوری عصبانی است

اما او می‌تواند پشیمانی داشته باشد که بحث را برای کسب رتبه چهارم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا باز نکرده است: گرگ پنج امتیاز از یووه (چهارم) عقب‌تر است که روز شنبه توسط بولونیا (1-1) متوقف شد.

پنالتی اینسینیه که پس از مداخله VAR برای خطای راجر ایبانز روی هیروینگ لوزانو صادر شد، مدتهاست برای ناپولی در یک مسابقه تاکتیکی کافی به نظر می رسد. فرصت ها برای یک ساعت برای ناپل مانند رم نادر بود، که با این وجود روی یک ضربه آزاد منحرف از کاپیتان لورنزو پلگرینی (39) به تیر دروازه برخورد کرد.

نیکولو زانیولو که پس از سه گلش مقابل بودو / گلیمت پنجشنبه در لیگ کنفرانس (4-0) ترسیده بود، به خوبی توسط دفاع مستحکم ناپلی ها تحت فشار قرار گرفت و در پایان مسابقه مصدوم شد.

اما پس از ورود هنریخ مخیتاریان، رم به تدریج دست بالا را به دست آورد و با ضربه سر تامی آبراهام (61) و جانلوکا مانچینی (66) قبل از ضربه تساوی “الشا” که سه گل خود را به ثمر رساند، خود را خطرناک نشان داد. گل های فصل در وقت اضافه

خوزه مورینیو در DAZN واکنش نشان داد: «به نظر غیرممکن به نظر می رسید که این مسابقه را با شکست به پایان برسانیم.

مربی آسوده و خشمگین از داوری که معتقد بود زانیولو باید از یک پنالتی در خروج محدود از الکس مرت بهره می برد: “ما به احترام بیشتری نیاز داریم، امروز به نظر می رسد حق بازی برای بردن را نداشتیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *