روز اقدام و اعتصاب در 9 نوامبر

اتحادیه سوسیالیست ABVV می گوید زمان تشدید اعتراضات فرا رسیده است. این سازمان به دنبال اقدامی برای حفاظت از توان مصرفی کارگران است: «ما انتظار داریم که دولت اقدامات دقیقی را برای اطمینان از اینکه خانوارها می‌توانند قبض‌های انرژی خود را پرداخت کنند، انجام دهد. ما خواستار بازگشت به چانه زنی جمعی بدون محدودیت برای دستیابی به افزایش دستمزد واقعی هستیم. ABVV می گوید: دستمزدها باید مطابق با افزایش قیمت ها افزایش یابد.

سخنگوی اتحادیه مسیحی ACV به VRT گفت: «بسیاری از کارمندان از نظر مالی با مشکل مواجه هستند و می ترسند. آنها به دنبال زمستانی سرد با اسکناس های سر به فلک کشیده هستند.»

امروز هیئت اجرایی ملی اتحادیه مسیحی نتایج یک مشورت گسترده با عضویت را منتشر کرد. این می گوید که نتایج یک وضعیت اجتماعی نگران کننده را نشان می دهد. این مشاوره پیامدهای بسیار مخربی را برای سلامت روان شناسایی کرد: مردم نگران قبوض هستند و اینکه آیا قادر به پرداخت همه چیز خواهند بود یا خیر.

نتایج به ACV انگیزه داد تا در 9 نوامبر یک روز اعتراض برگزار کند: «به این ترتیب هر کارگر می تواند نگرانی و نارضایتی خود را بیان کند. توقف امکان پذیر است، جلسات کارکنان، اعتراضات و اعتصابات».

این اتحادیه می‌گوید که وضعیت برای افرادی که دستمزد بالایی ندارند و واجد شرایط قراردادهای تعرفه اجتماعی انرژی نیستند وخیم است: «برای مجردها و والدین مجردی که باید با یک دستمزد زندگی خود را بگذرانند، برای افرادی که برای دستمزد باید سفرهای پرهزینه انجام دهند. برای کار کردن، برای افرادی که مجبور به کار دوم شده اند.

این اتحادیه به دنبال سقفی برای قیمت گاز و برق، گسترش تعرفه های اجتماعی برای شامل افراد درآمد متوسط ​​بدون نیاز به درخواست، بهبود کمک هزینه سفر و اصلاحات مالیاتی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *