زوال عقل: دانلود راهنمای رایگان به زبان انگلیسی در مورد جنبه های عملی زندگی با این بیماری

تشخیص زوال عقل به خصوص لحظه دشواری است، اما به این معنی نیست که زندگی به بن بست می رسد. یک بروشور جدید به روز شده نکات عملی را برای مبتلایان به زوال عقل ارائه می کند که توسط بنیاد پادشاه بودوئن و فدراسیون سردفتران تهیه شده است.

این اطلاعات به شیوه ای دوستانه و در دسترس ارائه می شود. با وجود اینکه به تعداد افراد مبتلا به زوال عقل راه‌های متفاوتی برای زندگی با زوال عقل وجود دارد، اما هر کدام راه‌حل‌هایی مناسب برای موقعیت خاص خود پیدا خواهند کرد.

این بروشور جنبه های مختلف عملی و قانونی را پوشش می دهد. تشریح تعدادی از گزینه های جایگزین در زمینه های سلامت، محل اقامت و ارث یک فرد، در تمام مراحل بیماری.

این بیش از همه برای فرد مبتلا به زوال عقل در نظر گرفته شده است که در مراحل اولیه بیماری و اغلب سال‌ها پس از آن، هنوز هم می‌تواند انتخاب‌ها و تصمیم‌هایی بگیرد که بر او تأثیر می‌گذارد. با این حال، خانواده و دوستان نیز پاسخ سوالات خود را خواهند یافت.

این نشریه که در سال های 2021-2022 به روز شده است، در چارچوب شبکه شنود دفاتر اسناد رسمی بلژیک تولید شده است.

یک نکته مهم برای مهاجرانی که در بلژیک زندگی می کنند: تحقیقات نشان می دهد که در میان افراد چند زبانه مبتلا به زوال عقل، احتمالاً زبان مادری آخرین موردی است که تحت تأثیر قرار می گیرد. نویسندگان پیشنهاد می کنند که اگر شما مبتلا به زوال عقل هستید، یا بروشور را برای فردی که مبتلا به زوال عقل است درخواست می کنید، باید بروشور را به زبان مادری آن شخص دانلود یا تهیه کنید.

راهنمای به زبان انگلیسی را می توانید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید. به زبان های فرانسوی و هلندی نیز موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *