سنت از دست رفته در دوران دونالد ترامپ در حال بازگشت به کاخ سفید است

انجمن خبرنگاران معتبر کاخ سفید (WHCA) با جو بایدن روی صحنه و کمدین ترور نوح به عنوان بازیگر، امیدوار است به سنتی که به سال 1924 بازمی‌گردد و هر رئیس‌جمهوری از سال 1980 در آن مشارکت داشته است – به جز دونالد ترامپ، بازگردد.

حدود 2600 نفر با لباس شب، روزنامه نگاران و مهمانان آنها، حداقل در دو مرحله اجباری حضور خواهند داشت: سخنرانی رئیس جمهور که برای خودش خنده دار و پر از طنز انتظار می رود، و سخنرانی کمدین ها که جو بایدن را نیز سنجاق خواهند کرد. .

علاوه بر تروور نوح – مجری برنامه پرطرفدار The Daily Show – کیم کارداشیان و کمدین بریتانیایی جیمز کوردن حضور خواهند داشت که از طریق یک ویدیو این شب را افتتاح خواهند کرد.

نخبگان سیاسی و رسانه ای واشنگتن سال های اوباما را به یاد می آورند، به ویژه در سال 2011، زمانی که او دونالد ترامپ را به دلیل سلیقه اش در تئوری های توطئه هدف قرار داد.

اوکراین

هنگامی که رئیس جمهور جمهوریخواه به قدرت رسید، از هر یک از این شبهای جشن پرهیز کرده بود، کسی که مرتباً به روزنامه نگاران، “دشمنان مردم” حمله می کرد. در آخرین نسخه، در سال 2019، نه رئیس جمهور و نه حتی کمدین حضور داشتند.

به گفته سخنگوی او جن ساکی، این بار، جو بایدن برای “نشان دادن حمایت خود از مطبوعات آزاد” حضور خواهد داشت و “او همانطور که دوست دارد بگوید” کمدین ها در فهرست غذا خواهد بود.

با شیوع کووید-19، حضور رئیس جمهور 79 ساله توسط برخی مورد تردید قرار گرفته است، کامالا هریس معاون رئیس جمهور وی هفته گذشته آزمایش خود را مثبت اعلام کرد. کاخ سفید گفت که او به جز هنگام سخنرانی ماسک خواهد گذاشت.

علاوه بر زرق و برق، شام نیز با جنگ در اوکراین جدی خواهد بود.

جو بایدن اخیراً اعلام کرد: «من همیشه برای مطبوعات احترام قائل بوده‌ام، اما نمی‌توانم به شما بگویم که چقدر روزنامه‌نگاران اعزامی به اوکراین را تحسین می‌کنم».

استیون پورتنوی، رئیس WHCA از رادیو CBS گفت زمان بازگشت به سنت با شبی اختصاص داده شده به روزنامه نگاران بزرگ تاریخ، اهدای جوایز برای روزنامه نگاران امروز و ادای احترام به “همکارانی که بر روی زمین در اوکراین جان باختند” فرا رسیده است.

و او می افزاید، “همچنین ممکن است چند شگفتی وجود داشته باشد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *