شارلوا به لا گانتواز تعظیم کرد و احتمالاً با اروپا خداحافظی کرد (1-3)

پس از شکست مقابل مچلن، شارلوا دومین شکست متوالی در پلی آف اروپا را مقابل خنت (1-3) ثبت کرد. پس از باز شدن دروازه زورگان از روی نقطه پنالتی، کارولوس ها در نیمه دوم مقابل بوفالوهای قوی تر غرق شدند. گورخری ها با این شکست حالا از خنت و صدرنشین پلی آف اروپا به 7 امتیاز سقوط کرده اند.

نیمه اول از نظر سرعت و موقعیت بسیار ضعیف است. هر دو تیم انتخاب های بدی دارند و دروازه بان ها 40 دقیقه ابتدایی را بسیار آرام سپری کردند. اما سه دقیقه مانده به استراحت، کنژویچ توسط لماجیچ در منطقه گنت مهار شد. آقای لامبرشتز که توسط VAR به چالش کشیده شد، یک پنالتی را برای کارولوس اعلام کرد. پنالتی بدون لرزش توسط زورگان (چهل و پنجم) به گل تبدیل شد. یک دقیقه بعد، باجی نزدیک بود برتری را دو برابر کند، اما روف توپ را کاملا مهار کرد.

در شروع نیمه دوم، بوفالوها با گل لماجیک (53) به گل تساوی رسیدند. صرب که در عمق پرتاب شد، از چیدمان ضعیف دفاع کارولو استفاده کرد و به تنهایی به سمت دروازه چرخید. در یک بر یک مقابل کوفی، لماجیچ نمی لرزید تا به 1-1 برگردد. پس از آن، مسابقه از بین رفت. کارولوس ها می توانستند بدون یک روف بزرگ دوباره برتری را به دست آورند. چند لحظه بعد، لماجیچ پس از یک وضعیت آشفته در منطقه کارولو، به خود پیشنهاد دوبل داد. اگر داور ابتدا گل را به خاطر آفساید تیسودلی لغو می کرد، VAR فاز را کنترل می کرد و گل تایید می شد.

اصلاً در بازی خود کارولوها پنج دقیقه بعد گل سوم را دریافت کردند. نگادئو روی یک سانتر میلیمتری از کومس، سرش را دور از دسترس کوفی قرار داد. بدون واکنش، کارولوها نتوانستند روند را در ادامه جلسه معکوس کنند. گورخرها در پایان بازی توسط هواداران خود سوت زدند. پایان فصل نوید طولانی بودن در تیم کارولینژ را می دهد.

دیدار را دوباره زنده کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *