سه حمله چاقو در بروکسل، دو نفر کشته شدند

هر سه چاقو کمی بعد از ساعت 6 عصر روز دوشنبه رخ داد. در Veeweydekaai در اندرلخت، یکی از مردم به دو رهگذر حمله کرد. دلایل حمله – اگر وجود داشته باشد – هنوز در دست بررسی است. دو مرد 28 ساله و 62 ساله مجروح شدند. هر دو به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

پی در پی دو ضربه چاقو دیگر روی داد: یکی در Bethlehemplein در سینت-گیلیس، جایی که یک نفر کشته شد، و دیگری در De Koninckstraat در سینت-جانس-مولنبک، جایی که یک مرگ و میر بیشتر رخ داد.

سارا فردریککس از منطقه پلیس جنوب، قبل از اینکه جزئیات سومین چاقو به اطلاع عموم برسد، گفت: «متأسفانه ما دو چاقو مجزا را تجربه کردیم که به نظر می‌رسید در محافل جنایی رخ داده است. ما در حال جمع آوری اطلاعات هستیم و در حال ردیابی مجرمان هستیم. در جریان جستجو یک هلیکوپتر پلیس مستقر شد.

در طول جستجو، مدرسه CERIA تخلیه شد. پلیس می گوید که نشانه های روشنی دارد که بین این دو حادثه اول ارتباطی وجود ندارد. در حال حاضر هیچ ارتباطی با تروریسم مشخص نشده است.

سومین حمله چاقو حوالی ساعت 6:30 بعد از ظهر در سینت جانس مولنبک، گزارش شده که در یک مرکز پذیرش پناهندگان و افراد بی خانمان اتفاق افتاد. دو مرد با هم دعوا کردند. برخورد چاقو منجر به ضربات چاقو شد. مقتول بر اثر جراحات وارده جان باخت. پلیس منطقه غرب بروکسل یک مظنون را دستگیر کرد.

پزشکی قانونی و پزشک پلیس صحنه را بررسی کردند. این حادثه با دو چاقو زدن دیگر نیز ارتباطی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *