سیلویو پروتو در مورد زندگی جدید خود در Le Grand Entretien DH می گوید: “من از زمانی که فوتبال بازی می کردم خوشحال تر هستم.”

او که یک بازنشسته جوان است، پس از 20 سال در دنیایی که هرگز واقعاً قدردانش نبود، از زندگی عادی لذت می برد.

صورت نحیف، لبخند پپسودنت. سیلویو پروتو از زمان بازنشستگی خود افسرده نبوده است. برعکس، او (دوباره) زندگی می کند، لحظاتی از آرامش را با خانواده یا در فضای سبز ارائه می دهد. در واقع، ویروس گلف که در طول اقامت وی ​​در ایتالیا تلقیح شد، هرگز او را رها نکرد. معلولیت فعلی او؟ 11. “Oهدف 7 این تابستاناو می‌گوید: «این دیدار در تراس با منظره‌ای زیبا از گلف د لا تورنت در نیولز اتفاق می‌افتد. او به تازگی یک دوره را تمام کرده است و… غر می‌زند.

او قبل از سفارش یک آب گازدار با لیمو می گوید: “این ورزش بسیار خسته کننده است. یک روز احساس می کنید بهترین هستید. روز بعد، شما مکیده اید…” ، او می تواند شخصیت واقعی خود را آشکار کند. او دیگر نباید پشت ستاره خود برای اندرلخت پنهان شود. پس از تقریبا 20 سال کار حرفه ای و جوایز متعدد (شش عنوان قهرمانی لیگ با اندرلخت، سه بار به عنوان دروازه بان سال و 13 بار شیطان سرخ انتخاب شد)، او به زندگی “عادی” باز می گردد. به ارزش های او به عنوان یک پدر، یک مرد و یک شوهر نزدیک تر است. بسیار دور از این زندگی مصنوعی یک فوتبالیست حرفه ای که بدون تغذیه یک ذره نوستالژی آن را انکار نمی کند. مصاحبه اعتراف

سیلویو، پس از آن زندگی شما چگونه پیش می رود؟

“کاملاً. در سطح بدنی، من همیشه مراقب خودم بوده‌ام. چند آسیبی که با عجله انجام شده است، مانند شکستگی مچ دست من در سال 2014، گاهی اوقات به ذهنم می‌رسد، اما چیزی برای شکایت ندارم. من با یکدیگر صحبت می‌کنم. در حین بازی گلف و آهسته دویدن. این به من امکان می‌دهد آنچه را که می‌خواهم بخورم. آنچه را که در طول دوران حرفه‌ام از خودم انکار می‌کردم. همیشه می‌خواستم تمام دارایی‌ها را در بازی‌ام بگذارم تا شغلی بسازم. یک یقین، زندگی من اکنون استرس بسیار کمتری دارد. من خوشحال تر از زمانی هستم که فوتبال بازی می کردم.”

چگونه به زندگی به اصطلاح عادی نزدیک شدید؟

(…)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *