شرکت کنندگان در مرگ هذیان آور دانشجو محکوم به خدمات اجتماعی و جزای نقدی

دادگاه آنتورپ اعلام کرد که شرکت کنندگان در مرگ هولناک دانشجوی ساندا دیا در سال 2018 به خدمات اجتماعی محکوم شده اند و باید جریمه بپردازند.

RTBF گزارش می دهد که همه متهمان به خاطر ضرب و جرح و ضرب و جرح که منجر به مرگ بدون عمد شد، مجرم شناخته شدند.

«با توجه به این نکته آخر، دادگاه متذکر شد که همه اعضای [student group] قاضی گفت.

«قربانی توسط کل گروه تشویق و تشویق به نوشیدن روغن ماهی شد. هیچ کس مداخله نکرد و عواقب احتمالی آن را ذکر نکرد. این منجر به عدم احتیاط شد که منجر به مرگ ساندا دیا شد.

با وجود این، متهم از استفاده از مواد مضر – از جمله روغن ماهی – که منجر به مرگ او شد، تبرئه شد.

الز دی برائر، قاضی دادگاه پس از اعلام حکم توضیح داد: «دادگاه دریافت که روغن ماهی آزادانه در دسترس است و هیچ هشداری روی بسته بندی آن وجود ندارد.

“کارشناسان همچنین اظهار داشتند که دوزهای سمی مصرف نمک اغلب حتی برای پزشکان ناشناخته است. در نتیجه، اعضای Reuzegom از استفاده از مواد مضر تبرئه شدند.

دادگاه همچنین دریافت که تمام دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مراسم آغاز به کار با رفتار تحقیرآمیز مواجه شده‌اند: «این واقعیت است که مردم در اواسط ماه دسامبر مجبور به ماندن در چاه آب یخ‌زده شدند که پس از شنا کردن، دچار هیپوترمی شدند. در یک جوی آب و اینکه آنها برای گرم کردن آنها ادرار کردند، از نظر دادگاه، رفتار تحقیرآمیز است. اینکه این افراد به این اعمال رضایت داده اند به هیچ وجه از ماهیت کاملاً تحقیرآمیز آنها نمی کاهد».

مجازات افراد درگیر به عنوان ملایم مورد انتقاد قرار گرفته است، به طوری که شرکت کنندگان باید بین 200 تا 300 ساعت خدمات اجتماعی انجام دهند و 400 یورو جریمه بپردازند.

کسانی که خدمات اجتماعی خود را انجام ندهند، به مجازات حبس جایگزین 15 روزه محکوم خواهند شد.

حکم خدمت عام المنفعه بر خلاف حکم حبس در سوابق کیفری 18 متهم درج نخواهد شد. این جریمه ممکن است در پرونده ظاهر شود، بسته به اینکه چه کسی درخواست مشاوره دارد.

در حالی که بستگان ساندا دیا از محکومیت همه متهمان خرسند هستند، به گفته وکیلشان سون مری، آنها معتقدند که پذیرش این حکم دشوار است.

در جریان بررسی پرونده در جلسه اول، رئیس دادگاه جنایی گفت که او فقط می تواند در مورد وقایعی که در مراسم آغاز به کار در 5 دسامبر 2018 در ورسلار رخ داده است قضاوت کند، و نه همه وقایعی که قبلاً در لوون رخ داده است. که به گفته خانواده مقتول در مرگ دانش آموز نقش داشته است.

خانواده ساندا دیا و مدعی العموم علیه این تصمیم اعتراض کردند. در پایان دادگاه استیناف آنتورپ این پرونده را به طور کامل مورد بررسی قرار داد.

حدود 100 نفر در آخر هفته در Groenplaats آنتورپ تظاهرات خاموشی برگزار کردند تا این حکم را محکوم کنند و آن را ناکافی خواندند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *