شورای شهر بروکسل امتیاز شنای رایگان را از دست می دهد

اعضای شورای شهر بروکسل یکی از امتیازات خود را از دست داده اند – آنها دیگر دسترسی رایگان به استخرهای شنای شهرداری شهر نخواهند داشت.

هزینه های استخر برای ساکنان در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است و با توجه به این افزایش، اعضای حزب اپوزیسیون دسترسی رایگان برای اعضای شورای شهر را “امتیاز منسوخ” خوانده اند.

شهر بروکسل دارای سه استخر است: استخر مرکزی در پنتاگون، در لاکن و در Neder-Over-Heebeek.

افزایش هزینه ها در شورای شهرداری گذشته مورد بحث قرار گرفت، و برونو باوونز، عضو شورای شهر (PVDA/PTB) اشاره کرد که “برای شورای شهرداران آسان است که هزینه استخرها را افزایش دهند در حالی که خودشان می توانند رایگان شنا کنند”.

باوونز پیشنهادی برای حذف امتیاز ارائه کرد. باوونز گفت: “حقوق آنها بیش از حدی است که می توانند یک پاس فصلی 200 یورویی داشته باشند.”

«سالمندان و اعضای شورای شهر برای انجام درست وظایف خود به این امتیاز شنای رایگان نیاز ندارند. از آنجایی که ساکنان، کارمندان و کارکنان شهر بروکسل هزینه دسترسی به استخر را پرداخت می کنند، ما معتقدیم که اعضای کالج باید همان تعهدات خود را مانند بقیه افراد انجام دهند.

Alderman for sport Benoît Hellings (Ecolo) موافقت کرد و با مشورت هیئت مدیره انجمن غیرانتفاعی که استخرهای شنا بروکسل را مدیریت می کند، مقررات – که به سال 1984 بازمی گردد – اصلاح شد.

Bauwens گفت: “برای کسانی که به طور منظم شنا می کنند، قیمت ها از 200 یورو به 770 یورو در سال افزایش می یابد.”

فکر می‌کنم مردم فراموش کرده‌اند که استخرهای عمومی هدف اجتماعی و ورزشی دارند و دسترسی به ورزش ضروری است. با توجه به افزایش هزینه زندگی در همه جا، ما می خواهیم که قیمت منصفانه نگه داشته شود.

بنابراین او همچنین مکانیسمی را برای محدود کردن افزایش بلیط های فصلی پیشنهاد می کند تا متناسب با بلیط های فردی باشد که حدود 15 درصد افزایش یافته است.

«اگر شهر همان افزایش را اعمال کند، قیمت بلیت فصلی به 230 یورو در سال افزایش می‌یابد. به نظر ما این یک پیشنهاد معقول و از نظر اجتماعی منصفانه است.

هلینگز گفت که افزایش قیمت برای اطمینان از آینده استخرهای بروکسل ضروری است.

هلینگز گفت: «استخرهای ما زمستان گذشته بر خلاف بسیاری از استخرهای دیگر در این منطقه بسته نشدند.

با هزینه ورودی 3.20 یورو، استخرهای شهر پس از استخرهای Saint-Josse-ten-Noode همچنان از ارزان ترین استخرهای منطقه هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *