متخلفان ترافیک می توانند جریمه هایی را از دستمزد خود کسر کنند

وزارت دادگستری بلژیک اعلام کرد افرادی که جریمه تخلفات رانندگی خود را پرداخت نمی کنند به زودی مستقیماً از دستمزد آنها گرفته می شود.

از این پس، FPS Finances لیستی از افرادی که در پرداخت جریمه های رانندگی خود کوتاهی کرده اند دریافت می کند. اگر تذکرهای مکرر برای پرداخت جریمه را نادیده بگیرند، در عوض می‌توان این پول را مستقیماً توسط کارفرما به خزانه عمومی پرداخت کرد.

وزارت دادگستری گفت که مبلغ پرداخت نشده همچنین می تواند از طریق توقیف مستقیم حساب های بانکی متخلفان یا حتی مصادره وسیله نقلیه آنها در حین توقف در کنار جاده قابل مطالبه باشد.

از مارس 2020، افرادی که علیرغم تذکرات کتبی متعدد جریمه خود را پرداخت نکرده اند، حکم پرداخت را از مدعی العموم دریافت می کنند. دستورهای پرداخت به عنوان آخرین یادآوری پرداخت جریمه عمل می کند و 35 درصد از مبلغ اولیه افزایش می یابد.

اگر متخلف همچنان از پرداخت مبلغ مطالبه شده خودداری کند، حکم پرداخت توسط مدعی العموم قابل اجرا اعلام می شود و سپس برای بازیابی اجباری به FPS Finances ارسال می شود.

حدود یک میلیون سفارش از زمان معرفی آنها صادر شده است که تنها در سال 2022، 537009 سفارش بوده است. در سال گذشته 94 درصد از متخلفان رانندگی جریمه خود را بدون نیاز به تذکر پرداخت کردند. فقط 1.34 درصد از متخلفان پس از دریافت دستور پرداخت خود درخواست تجدید نظر کرده اند.

برای متخلفان بلژیکی که دستور پرداخت دریافت می کنند، می توان مبلغ را از طریق توقیف دستمزد، توقیف از طریق ضابط، توقیف حساب بانکی و توقیف خودروی متخلف طی بازرسی مشترک انجام شده توسط اداره امور مالی FPS و پلیس مطالبه کرد. . برای متخلفین از سایر نقاط اتحادیه اروپا، جریمه در عوض به کشور عضو منتقل می شود.

متخلفانی که با تخلف موافق نیستند، می توانند علیه حکم پرداخت به دادگاه پلیس شکایت کرده و نزد قاضی حاضر شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *