شومان روشن می شود: شب های انرژی سبز جشن های سالانه را روشن می کند

Schuman Lights Up برای دو هفته شادی زمستانی جشن از 5 تا 19 دسامبر با برنامه جدیدی از فعالیت های دوستدار محیط زیست آغاز می شود.

خیمه نورانی نصب شده در وسط میدان شومان میزبان سه شب با مضمون سبز است که هر کدام جنبه‌هایی از قرارداد سبز اروپا را در 12، 13 و 19 دسامبر ارائه می‌کنند.

در طول این سه رویداد، تویوتا اروپا نمونه اولیه خودروی تمام سلولی تویوتا میرای را برای تولید برق مورد نیاز برای روشن کردن درختان کریسمس و چراغ‌های خیمه شب بازی ارائه می‌کند.

مانند همیشه، رویداد سالانه سازماندهی شده توسط میدان غیرانتفاعی شومان، تنوع فرهنگی محله اتحادیه اروپا را با هدف تقویت روحیه جامعه نشان می دهد. این شرکت از شرکای خود دعوت می کند تا میزبان طرح های رنگارنگ بین المللی، از ایتالیایی، چکی و اوکراینی گرفته تا ولزی، اسکاتلندی و کنگو باشد.

سفارت‌خانه‌های مختلف، دفاتر منطقه‌ای و سازمان‌های غیردولتی در ضیافتی از غذاها و نوشیدنی‌های خاص حضور داشتند. سرگرمی‌های اضافی در قالب رقص و موسیقی تضمین می‌کند که این مکان درخشان مکانی برای حضور در محله اتحادیه اروپا در فصل شلوغ قبل از کریسمس است.

اکثر رویدادها رایگان و برای عموم آزاد است، اما فضا محدود است، بنابراین بهتر است زودتر حضور داشته باشید.

برنامه عمومی شومان روشن می شود

7 دسامبراخگر، ساعت 10.00ساعت 22.00 مردم نیازمند برای اوکراین NGO: نمایشگاه پولینا، زندگی یک جوان Uدختر اوکراینی. به میزبانی چک ریاست با کمیسیون DG ECHO

8 دسامبراخگر، 17:00-22:00 آهنگ Ceilidh و Celtic: سرگرم کننده با پا زدن روی زمین رقص توسط دفاتر دولتی منطقه ای اسکاتلند و ولز میزبانی می شود

9 دسامبراخگر، ساعت 17.00ساعت 22.00 دیدار هنرمندان کنگو با اروپا: رقص، مد، غذا و موسیقی با جونیور فتکی (رومبا: میراث یونسکو)

10 دسامبراخگر ساعت 10.00ساعت 17.00 طعم طعم های اروپایی: غذا و موسیقی

11 دسامبراخگر ساعت 14.00ساعت 22.00 آکادمی یودنس: یکشنبه توپ، سالسا، غذا و نوشیدنی ها

شومان روشن می شود

رویدادهای سبز

12 دسامبر، 16:30-18:00 نمایشگاه و بحث عمومی در مورد معامله سبز: به سوی اکوسیستم هیدروژنی اروپایی. با مشارکت کادری سیمسون، کمیسر انرژی؛ به میزبانی نمایندگی کمیسیون اروپا در بلژیک با همکاری دفاتر منطقه اروپایی هلند، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی.

13 دسامبر، 17:00-22:00 از تور غذاهای لذیذ اروپایی که توسط سفارتخانه ها و دفاتر نمایندگی میزبانی می شود، لذت ببرید

19 دسامبر، 17:00-21:30 Eurochanukah: روشن کردن یک شمع منورا (تصویر بالا)، موسیقی و بوفه، به میزبانی مرکز جامعه یهودیان اروپا EJCC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *