شکارچی به گراز وحشی که به دو نفر در Maaseik حمله کرد شلیک می کند

در اولین حادثه، دونده خفیف مجروح شد. مرد مجروح در زمین فوتبال شانس کمتری داشت. او از ناحیه پا آسیب جدی دید، به بیمارستان منتقل شد و از آن زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت. گراز به عنوان حیوان خانگی نگهداری شده بود و فرار کرده بود.

شهردار Maaseik Johan Tollenaere به VRT News گفت که گراز وحشی توسط یک شکارچی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشتن حیوان ضروری بوده است.

“تهدید باید حذف می شد. اگر اینطور نبود، باید به مردم هشدار می دادیم که در جنگل های Neeroeteren قدم بزنند. من فکر می کنم خوب است که این حیوان از جامعه حذف شده است، هر چند باعث تاسف باشد. گاهی اوقات، اگر سگ ها خطری برای عموم داشته باشند، این اتفاق برای سگ ها نیز می افتد.

اما آیا می توانید به هر کجا که می خواهید یک گراز وحشی شلیک کنید و بکشید؟ “منطقه کنار زمین فوتبال یک شکارگاه است. به دلیل مزاحمت هایی که در منطقه ما ایجاد می کنند، شکار گراز وحشی در طول سال مجاز است. فصل شکار مشخصی وجود ندارد. بنابراین می توان گراز وحشی را به شرطی که شکارچی باشد شلیک کرد. آقای Tollenaere به VRT News گفت.

گیرت ون دن بوش از انجمن شکار هوبرتوس این را تأیید می کند: “اگر مشکلی وجود داشته باشد، شکارچیان را وارد می کنند زیرا دانش فنی دارند و سلاح گرم در اختیار دارند. آنها می بینند که آیا قوطی به طور قانونی به حیوان شلیک می کند یا نه در این مورد، به نظر می رسد تمام الزامات قانونی رعایت شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *