هزاران خانوار در بروکسل قبض آب دریافت نکرده اند

یک سال پیش، Vivaqua که آب آشامیدنی تمام نوزده شهرداری بروکسل و چهار شهرداری در والون برابانت را تامین می‌کند، به یک سیستم نرم‌افزاری جدید برای مدیریت پایگاه داده مشتریان خود روی آورد. نرم افزار جدید قرار بود کارایی اداری را بهبود بخشد. اما برای شرکت آب بین شهری دردسرهای بزرگی ایجاد کرده است.

Saar Vanderplaetsen از Vivaqua به پلتفرم خبری منطقه ای بروکسل Bruzz گفت که “مشکلات عمده در هنگام انتقال داده های مشتری به وجود آمده است”، داده های ده ها هزار مشتری به درستی به سیستم جدید منتقل نشده است.

روزنامه De Standaard می نویسد که برای چندین ماه Vivaqua قادر به ارسال قبوض پیش پرداخت و فاکتورهای تسویه نهایی برای بسیاری از مشتریان خود نیست.

خانم Vanderplaetsen به VRT News گفت که در حال حاضر Vivaqua فقط می تواند برای حدود 72٪ از مشتریان خود قبض های پیش پرداخت صادر کند و “بدیهی است که این امر عواقبی برای درآمد ما دارد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *