شکایت برای تزریق در طول کنسرت TF1: مردی که متهم شد

مظنون 20 ساله ساکن تولون، عصر روز یکشنبه توسط یک قاضی بازپرس به عنوان بخشی از تحقیقات قضایی باز، به ویژه به دلیل “خشونت تشدید شده با سلاح (سرنگ) و از طریق پیش‌اندیشی، کیفرخواست صادر شد. ساموئل فینیلز، دادستان تولون گفت که او در بازداشت قرار گرفت.

حدود بیست تماشاچی که شامگاه شنبه در سواحل موریلون در تولون در ضبط برنامه TF1 “آهنگ سال” حضور داشتند به پلیس گفتند که در جریان کنسرت قربانی نیش شده اند. دادستان گفت: «چندین شکایت قبلاً ثبت شده و برخی دیگر هنوز رسمیت نگرفته است.

یکی از قربانیان، یک افسر امنیتی که در محل کار می کرد، در بیمارستان بستری شد.

قاضی دادگاه تصریح کرد: او قربانی ناراحتی شده است اما هنوز نتوانسته ایم تشخیص دهیم که آیا این ناراحتی به ماده مضر وارد شده به سرنگ مربوط می شود یا به وضعیت استرس زایی که اخیراً تجربه کرده بود.

این اتفاقات منجر به تحرکات جمعیت در ساحل و دخالت پلیس شد. نماینده دادسرا گفت: ماموران کلانتری در یک موقعیت نظارتی، مظنون اصلی را شناسایی و وی را دستگیر و به همراه فرد دومی که متعاقباً آزاد شد و هیچ اتهامی برای وی مطرح نشده است، تحت بازداشت قرار دادند.

متهم توسط دو زن جوان شناسایی شد و به بازپرس توضیح دادند که او را با سرنگ دیدند و از نیش زدن او جلوگیری کردند. آنها همچنین ادعا کردند که قربانی خشونت از جانب او بوده اند.

دادستان گفت: در جریان رسیدگی، این مرد به طور کامل حقایق را انکار می کند، اما با توجه به اظهارات قربانیان، دادستانی اتهامات کافی برای شروع تحقیقات قضایی و معرفی وی را به قاضی تشخیص داد. .

میله های سوزنی مرموز اخیراً در فرانسه و عمدتاً در کلوپ های شبانه زیاد شده است.

در این زمینه، دادستانی تولون از یک ماه پیش پروتکلی را با پلیس و ژاندارمری برای این نوع حملات تنظیم کرد. معاینه پزشکی قانونی قربانیان توسط بازرس پزشکی، نمونه‌های خون و ادرار و همچنین نمونه‌های مویرگی دقیق‌تر، در عرض شش هفته، برای تعیین اینکه آیا محصولات یا مواد مضر به آنها تلقیح شده‌اند یا خیر. روز یکشنبه هفت مورد معاینات پزشکی انجام شده بود که نتایج آن باید هفته آینده مشخص شود.

تحقیقات به امنیت اداره پلیس تولون سپرده شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *