لیگ ملت‌ها: اسپانیا در جمهوری چک رنج می‌برد، پرتغال سوئیس را در هم شکست، مادر CR7 نمی‌تواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد (فیلم)

اسپانیا با بدرفتاری در چارچوب روز دوم گروه 2 لیگ A لیگ ملت‌ها روز یکشنبه در زمین جمهوری چک به تساوی 2-2 دست یافت. در همان زمان، پرتغال کار کوتاهی از سوییس (4-0) انجام داد. پس از جدایی مقابل پرتغال در روز پنجشنبه، اسپانیا در جمهوری چک با سردی برخورد کرد که پس از چهار دقیقه توسط یاکوب پسک دروازه را باز کرد. شاگردان لوئیز انریکه در واکنش دیری نشان دادند و در نهایت با گل گاوی (45+3) که با 17 و 304 روز به جوانترین گلزن تاریخ روخا تبدیل شد، چند ثانیه استراحت را به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم اسپانیا دوباره غافلگیر شد. یان کوچتا که در عمق راه اندازی شد، به طور ماهرانه ای به اونای سیمون ضربه زد تا برتری را به چک ها بازگرداند (66).

سپس اسپانیایی ها برای تساوی فشار آوردند و در ثانیه های پایانی از طریق اینیگو مارتینز (90) پاداش گرفتند.

در دیدار مقابل سوئیس، پرتغال در نیمه اول اختلاف را ایجاد کرد. پس از ترس روی دروازه هاریس سفروویچ که توسط VAR به دلیل توپ دستی لغو شد، پرتغالی با گل اول ویلیام کاروالیو (پانزدهم) به گل رسید. کریستیانو رونالدو سپس وارد صحنه شد و در 4 دقیقه دو گل (35 و 39) به ثمر رساند.

توجه داشته باشید که همانطور که در زیر تصاویر می بینیم، مادر CR7 که در ورزشگاه حضور داشت، نتوانست جلوی اشک های خود را در هر یک از دستاوردهای پسرش بگیرد. لحظه ای زیبا از احساسات

در نیمه دوم، سلسائو هنوز فرصت های زیادی برای افزایش امتیاز داشت و ژائو کانسلو از گستردگی دفاع سوئیس استفاده کرد و نتیجه نهایی را 4-0 (68) ثابت کرد.

در جدول رده بندی گروه 2، چک و پرتغال با 4 امتیاز بالاتر از اسپانیا (2) و سوئیس (0) صدرنشین هستند. در سومین روز برنامه ریزی شده برای پنجشنبه 18 خرداد، پرتغال میزبان جمهوری چک و اسپانیا به مصاف سوئیس خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *