شکست شیاطین سرخ در “نبرد کشورهای پایین”

ویرجیل فن دایک بازیکن لیورپول بود که در دقیقه 73 تک گل بازی را به ثمر رساند. در نیمه اول هلندی ها در مقابل دروازه الهام نمی گرفتند. این را نمی توان در مورد بلژیکی ها گفت. بعد از تنها چهار دقیقه بازی، اونانا فرصتی برای هازارد ایجاد کرد که اگر او در صدر قرار می گرفت، تقریباً مطمئناً دروازه را پیدا می کرد. باتشوایی و مهمتر از همه ویتسل (پس از پاس گل دی بروین) موقعیت های عالی برای برتری بلژیک داشتند.

تیری آنری در شروع نیمه دوم دو بازیکن جانشین به شکل کاراسکو و دی کتلائره به ارمغان آورد. آنها جایگزین Meunier و Batshuayi شدند. بلژیک برای رسیدن به جمع چهار تیم پایانی نیاز به پیروزی با سه گل داشت. با گذشت زمان این احتمال کمتر و کمتر می شد.

آمادو اونانا (عکس زیر) برای شیاطین سرخ تاثیرگذار بود، به خصوص در نیم ساعت پایانی بازی با تکل های قوی و نفوذهای هوشمندانه. در همان ساعت، تلاش اونانا باعث شد پاسویر دروازه بان هلندی را دفع کند. این بهترین شانس برای هر دو تیم تا اینجا بود.

به نظر می رسید این بازی به تساوی بدون گل پیش می رود. با این حال، ویرجیل ون دایک توانست در دقیقه 73 با تکان دادن نشانگر خود دباست گلزنی کند. به لطف یک لغزش دیگر توسط دبست، می توانست کمی بعد 2-0 شود. مدافع جوان آر اس سی اندرلخت به وضوح هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.

در نتیجه، هلند با 16 امتیاز از 6 بازی قهرمان گروه شد. بلژیک با 10 امتیاز دوم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *